ماندگاری بافت مو چقدر است؟

بافت مو روش‌های گوناگونی دارد که هر کدام برای خانم‌ها و دختران جوان در رده‌های سنی متفاوت می‌توانند انتخابی مناسب باشند. مدت زمان ماندگاری بافت‌ها نیز به عوامل مختلفی وابسته بوده و در نهایت هر کس می‌تواند بافت مو را تا یک‌ زمان خاصی بر روی موهای خود تحمل کند. در این مقاله به بررسی ماندگاری روش‌های مختلف بافت مو خواهیم پرداخت و راه حل‌هایی را برای افزایش ماندگاری آنها بیان می‌کنیم. ما در سالن زیبایی رها طحانی انواع بافت مو را با کیفیت بالا برای شما اجرا کرده و توصیه‌های لازم را برای بالا بردن میزان دوام به شما ارائه خواهیم داد.

ماندگاری انواع بافت مو چقدر است؟

کیفیت و مدت‌ زمان ماندگاری بافت مو کاملاً به نوع انجام دادن آن، شخصی که این کار را انجام می‌دهد، مواد مورد استفاده و مراقبت‌های بعد از انجام کار بستگی دارد. بنابراین اگر برای نگهداری از بافت مو وقت کافی نگذارید، در انتها دوام کمتری خواهد داشت. همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، این بافت‌ها انواع مختلفی دارند که دوام بافت مو در هر کدام متفاوت بوده و می‌تواند از چند روز تا چند ماه باشد‌. شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه بافت مو اصفهان با ما تماس بگیرید. در ادامه میزان ماندگاری انواع مختلف بافت مو را بررسی خواهیم کرد.

ماندگاری بافت مو هلندی

بافت مو هلندی که در حوزه آرایشی، به بافت بوکسوری شهرت دارد، یکی از زیباترین و منظم‌ترین بافت‌ موها است که مورد توجه افراد علاقه‌مند به مدل‌های اسپرت و دخترانه قرار گرفته است. این نوع بافت به اندازه‌ای شیک و جذاب بوده که می‌توان از آن برای آرایش مو در مهمانی‌های عصرانه و یا حتی مجالس رسمی استفاده کرد؛ با این اطمینان که تا آخرین دقیقه مراسم، بافت مو و حالت زیبای آن حفظ خواهد شد. در بافت هلندی موها از زیر بافته شده و یک ظاهر سه‌بعدی یا برجسته ایجاد می‌شود که می‌تواند از یک تا دو هفته دوام داشته باشد.

میزان ماندگاری بافت مو هلندی و آفریقایی

 

دوام بافت مو آفریقایی

دوام و ماندگار بافت مو آفریقایی بسیار بالا بوده و از جمله بافت‌های دائمی و محکم برای مو به شمار می‌رود؛ زیرا موها را لوله‌لوله کرده و ظاهری مانند موی سوخته به آن‌ها می‌دهد. این بافت سنتی مردم آفریقا به خاطر اقلیم و آب و هوای گرم آن منطقه استفاده شده و در آن تمامی موها در یک جا جمع خواهند شد. همچنین ساختار محکمی دارد که حتی با یک یا دو بار شستشو هم از بین نخواهد رفت. حتی اگر این بافت را با شینیون ترکیب کنید، می‌توانید پس از باز کردن موها، همچنان بافت را نگه دارید. برای اطلاع از قیمت شینیون در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

ماندگاری بافت مو مکزیکی

بافت مکزیکی در واقع ریشه در بافت آفریقایی دارد؛ به همین علت می‌تواند به اندازه بافت آفریقایی ماندگار باشد. نحوه انجام بافت مکزیکی به این صورت است که موها را در دسته‌های بسیار ریزی می‌بافند، سپس آن‌ها را به صورت پراکنده در اطراف رها می‌کنند. این نوع بافت بیشتر مناسب کسانی است که صورت گرد و بزرگی دارند و می‌توان برای زیباتر ساختن آن از انواع مختلف کش‌های رنگی، مهره، نگین، گل سر تزیینی و غیره استفاده کرد. مطمئن باشید اگر مراقبت‌های لازم برای بافت موی مکزیکی را به شکل صحیح انجام دهید، این بافت مو می‌تواند بین یک تا دو ماه ماندگار باشد.

میزان ماندگاری بافت مو مکزیکی و بافت با کاموا

 

ماندگاری بافت مو با کاموا

اگر به دنبال بافت مویی ساده و خاص می‌گردید بافت مو با کاموا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این بافت مو که اغلب به‌ عنوان یکی از مدل‌های فانتزی شناخته می‌شود، بسیار آسان بوده و می‌توان آن را به کمک وسایل ساده‌ای که در بیشتر خانه‌ها در دسترس است، انجام داد. این روش به کمک چند قطعه کاموای نسبتاً ضخیم و یا روبان‌های رنگارنگ انجام شده و دوام بافت مو بین ۳ تا ۷ روز است. البته که این مدت‌ زمان به جنس موهای فرد و میزان چربی پوست سر او نیز بستگی دارد؛ یعنی اگر شخص پوست سری ملتهب و حساس دارد، باید در اسرع وقت بافت را باز کند تا ریشه موها آسیب جدی نبینند.

نکات مهم برای افزایش ماندگاری بافت مو

اگر می‌خواهید بافت موی شما کیفیتی خوب و ماندگاری بالایی داشته باشد، بهتر است تعدادی از نکات زیر را رعایت کنید:

نکات مهم برای افزایش ماندگاری بافت مو

  • قبل از انجام کار درباره آرایشگر خود و مهارت‌هایش در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشید و نمونه کارهایش را حتماً ببینید.
  • برای حالت گرفتن راحت‌تر موهایتان، قبل از انجام بافت مو از روش‌های مراقبتی مختلف و یا محصولاتی مانند ژل مو یا ماست مو استفاده کنید تا در حین کار اذیت نشوید.
  • اگر دوست دارید که ماندگار بافت موی خود را به حداکثر برسانید، پس از بافت، به موهای خود آب نزده و تا حد ممکن استحمام نکنید. در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که بافت موی شما شل و نامرتب شود.
  • هنگام خواب توجه کنید بر روی قسمت‌های بافته شده نخوابید تا بافت مو خراب نشود.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم که روش های مختلف بافت مو را معرفی کنیم و همچنین به صورت مجزا میزان و مدت زمان ماندگاری هر کدام از مدل‌های مطرح شده را توضیح دادیم. نکات کلی که در نگهداری از بافت مو و افزایش ماندگاری آن موثر است را نیز توضیح دادیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

برای موهای کم‌پشت، چه مدل بافتی مناسب‌تر است؟

بافت موهایی مانند مدل آبشاری، بافت دم‌اسبی و بافت از بغل می‌توانند موهای شما را حجیم‌تر و پر پشت تر نشان دهند‌ و ماندگاری بهتری دارند.

چه نوع بافت مویی برای موهای کوتاه مناسب‌تر است؟

بافت‌های آفریقایی، مکزیکی و بافت‌های کف سر گزینه‌های مناسبی برای موهای کوتاه محسوب می‌شوند.

جهت بهتر شدن کیفیت مقالات سایت رها طحانی لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید

4/5 - (3 امتیاز)

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت