قیمت رنگ و لایت مو در اصفهان

رنگ و لایت مو در اصفهان امروزه به یکی از خدمات پرطرفدار در سالن‌های زیبایی تبدیل شده است؛ اما نکته مهم اینجا است که شما برای دریافت خدمات رنگ مو اصفهان یا هایلایت کردن مو در اصفهان باید به سالنی مراجعه کنید که در این زمینه تخصص داشته باشد و از مواد باکیفیت استفاده کند. سالن زیبایی رها طحانی یک سالن تخصصی رنگ مو در اصفهان است که خدمات رنگ و لایت را با قیمت بسیار عالی و کیفیت تضمین شده به شما ارائه می‌دهد. برای رزرو وقت یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

خدمات رنگ و لایت مو در اصفهان

تیم حرفه ای رها طحانی، بهترین انتخاب برای شما عزیزان در زمینه زیبایی و سلامت

جهت دریافت مشاوره تخصصی یا اخذ نوبت با ما در تماس باشید

نمونه کار رنگ و لایت

تکنیک دکلره کامل، رنگ بلوند باربی
تکنیک دکلره کامل، رنگ بلوند باربی
تکنیک فیس فریم به رنگ مرواریدی تیره
تکنیک فیس فریم به رنگ مرواریدی تیره
رنگ و مش
رنگ و مش
رنگ و لایت و صافی مو
رنگ و لایت و صافی مو

آیا می‌توان رنگ و لایت مو را بر روی مو‌های کراتینه شده انجام داد؟

پاسخ به این سوال بستگی به وضعیت مو‌های شما و مدت زمانی دارد که از کراتینه کردن مو گذشته است. به همین دلیل ما در سالن زیبایی رها طحانی، قبل از انجام هر کاری یک جلسه مشاوره برای شما ترتیب می‌دهیم که بهترین تصمیم را بگیرید

قیمت رنگ و لایت مو در اصفهان بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

عوامل مختلفی مانند قد مو، نوع مو، حجم مو‌ها و وضعیت اولیه آن‌ها بر روی قیمت لایت مو در اصفهان اثرگذار هستند.

آیا می‌توان رنگ و لایت مو را برای دختران در سنین نوجوانی هم انجام داد؟

بله. در صورتی که به سالن تخصصی رنگ مو در اصفهان مراجعه کنید، از موادی استفاده خواهند کرد که آسیبی به مو‌ها نمی‌زند و می‌تواند نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورد.

لایت مو چیست؟

یکی از خدمات تخصصی مو در سالن‌های زیبایی، لایت مو در اصفهان است. در فرایند لایت یا هایلایت مو، مو‌ها به صورت تکه ای رنگ می‌شوند و حالت رشته‌های نازک رنگی در میان انبوه رنگ پس زمینه را پیدا می‌کنند. لایت مو به دلیل ظرافت زیادی که برای مو‌های شما ایجاد می‌کند و تنوع بالایی که دارد، هم برای خانم‌های مسن مناسب است و هم در میان خانم‌های جوان طرفدار دارد. از سوی دیگر روش بسیار خوبی برای پوشاندن تار مو‌های سفید است. بهترین رنگ و لایت مو در اصفهان حالتی است که کمترین آسیب را به مو بزند؛ یعنی از دکلره‌های بی کیفیت در آن استفاده نشود. سالن رها طحانی در این زمینه به شما اطمینان داده و با استفاده از مواد باکیفیت، مو‌هایی سالم و زیبا را برایتان به ارمغان می‌آورد.

رنگ مو چیست؟

خدمات رنگ مو در اصفهان را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین خدمات زیبایی دانست که با استفاده از رنگدانه‌های طبیعی یا رنگ مو‌های موجود در بازار انجام می‌شود. بسیاری از خانم‌ها به دلیل اینکه دوست دارند رنگ مو‌های متفاوتی داشته باشند که در شینیون یا بافت زیبایی بیشتری را به ارمغان آورد، به سراغ رنگ کردن مو می‌روند. بهترین رنگ و لایت مو در اصفهان حالتی است که رنگی متناسب با نوع مو‌های شما در آن انتخاب شود و نیازی به استفاده از مواد شیمیایی آسیب زا در آن نباشد. به ویژه اگر موهای خود را کراتینه یا پروتئینه کرده باشید، باید در این زمینه دقت زیادی به خرج دهید. برای اطلاع از قیمت کراتین مو در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

انواع رنگ مو

در سالن تخصصی رنگ مو در اصفهان معمولا انواع مختلفی از رنگ‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند تا سلیقه افراد به خوبی تامین شود. اصلیترین خدمات رنگ و لایت مو در اصفهان عبارتند از:

  • رنگ موی دائمی‌

بیشتر افراد از این شیوه رنگ کردن مو استفاده می‌کنند که معمولا نیاز به دکلره پیدا خواهد کرد و تا مدت زیادی بر روی مو‌ها باقی می‌ماند. معمولا مدت بسیار زیادی طول می‌کشد تا رنگ موی دائمی‌ از طریق کوتاه کردن یا بلند شدن مو‌ها از بین برود؛ به همین دلیل خیلی از افراد، قبل از پاک شدن رنگ قبلی، مجددا مو‌ها را رنگ می‌کنند تا حالت یکدست پیدا کند.

  • رنگ موی نیمه دائمی‌

از دیگر انواع رنگ مو اصفهان می‌توان به رنگ موی نیمه دائمی‌ اشاره کرد که معمولا ماندگاری بیشتری نیست به رنگ‌های موقتی دارد. به طور معمول رنگ موهای فانتزی در این دسته قرار می‌گیرند؛ زیرا تا هفته دوام داشته و با شستشوی اولیه از بین نمی‌روند.

  • رنگ موی موقتی

اگر دوست دارید که مو‌هایتان تنها برای یک مراسم خاص رنگی متفاوت داشته باشد و تمایلی به استفاده از رنگ مو‌های دائمی‌ ندارید، پیشنهاد سالن تخصصی رنگ مو در اصفهان، استفاده از رنگ‌های موقتی است. این مدل رنگ‌ها معمولا با شستشو از بین می‌روند و به صورت ریمل یا واکس مو در بازار وجود دارند.

مراقبت‌های پس از رنگ و لایت مو

برای اینکه نتیجه خوبی از رنگ و لایت مو در اصفهان به دست بیاورید و مو‌هایتان آسیبی نبیند، نیاز است که مراقبت‌های پس از رنگ و لایت مو را با دقت رعایت کنید. برخی از مهمترین این توصیه‌ها عبارتند از:

  • از شامپو‌های مخصوص مو‌های رنگ شده استفاده کنید.
  • حتما استفاده از نرم کننده مو را جدی بگیرید.
  • برای حفظ لطافت مو‌ها، از ماسک موی داخل و بیرون حمام استفاده کنید.
  • در صورت رفتن به استخر، حتما از کلاه‌های ضد آب استفاده کرده و پس از آن، مو‌هایتان را به طور کامل بشویید.
  • از شستن مو‌ها با آب داغ خودداری کنید.

همچنین در صورتی که موهایتان از رنگ کردن زیاد، دچار آسیب شده باشند، می‌توانید با استفاده از خدمات پروتئین تراپی مو در اصفهان این آسیب را برطرف کنید.

 بهترین رنگ کار مو در اصفهان

بهترین رنگ کار مو در اصفهان کسی است که از مواد باکیفیت استفاده کند تا مو‌های شما دچار آسیب نشوند. همچنین نیاز است که حتما محصولات مراقبتی خوب را به شما معرفی نماید تا پس از رنگ کردن مو‌ها، دچار مشکلاتی مانند زبری یا وز شدن مو‌ها نشوید. سالن رها طحانی، به عنوان سالن تخصصی رنگ مو در اصفهان همواره در تلاش است تا با استفاده از بهترین مواد موجود در بازار، کیفیت و لطافت مو‌های شما را حفظ کرده و ضمن به دست آوردن بهترین نتیجه از رنگ و لایت مو در اصفهان، از آسیب دیدن مو‌هایتان جلوگیری کند. همچنین در صورت نیاز، سایر خدمات مانند بوتاکس مو در اصفهان را برای جلوگیری از این موضوع و پرپشت شدن موهای شما ارائه می‌دهد.

عوامل موثر بر قیمت لایت مو در اصفهان

عوامل موثر بر قیمت لایت مو در اصفهان
قیمت لایت مو در اصفهان در سالن‌های زیبایی مختلف متفاوت است که این موضوع با کیفیت مواد استفاده شده ارتباط دارد. علاوه بر نوع و برند مواد استفاده شده، موارد دیگری هم در قیمت رنگ مو اصفهان اثرگذار هستند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قد مو‌ها
  • نوع لایت مو
  • حجم مو‌ها
  • نوع رنگ قبلی (طبیعی، دکلره یا هایلایت)
  • تعداد دسته‌ها
  • پیش نیاز‌های رنگ و لایت مو
  • برند و کیفیت مواد مصرف شده
  • محل آرایشگاه
  • مهارت آرایشگر

بهترین سالن تخصصی رنگ مو در اصفهان

بهترین سالن تخصصی رنگ مو در اصفهان سالنی است که قبل از انجام هر کاری، نوع و نیاز‌های موی شما را تشخیص داده و بر این اساس بهترین گزینه را در رنگ و لایت مو اصفهان معرفی کند. علاوه بر این، سالن تخصصی رنگ مو در اصفهان باید انواع امکانات را داشته باشد که کمک می‌کنند مو‌های شما زودتر رنگ گرفته یا کیفیت بهتری را پس از رنگ کردن به دست بیاورند. بنابراین دقت داشته باشید که حتما بهترین رنگ کار مو در اصفهان را پیدا کنید تا در دراز مدت و حتی پس از رنگ و لایت متوالی، مو‌هایتان کیفیت اولیه خود را حفظ کند.

جهت مشاوره و رزرو نوبت با ما تماس بگیرید

انواع خدمات رنگ و لایت مو در اصفهان

بهترین رنگ کار مو در اصفهان کسی است که بتواند از تکنیک‌های مختلف برای شما استفاده کند. در سالن زیبایی رها طحانی، خدمات بسیار متنوعی در زمینه رنگ و لایت مو اصفهان ارائه می‌شود تا شما بتوانید بسته به سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. برخی از مهمترین این خدمات عبارتند از:

رنگ کردن موها

برخی افراد به دلیل اینکه می‌خواهند تار موهای سفید خود را پوشش دهند، تنها نیاز به رنگ کردن کلی موها دارند و در عین حال تمایلی به استفاده از دکلره نخواهند داشت. به همین دلیل از تکنیک رنگ و یکدست کردن موها استفاده می‌کنند. البته امروزه این روش تقریبا منسوخ شده و برای پوشاندن موهای سفید، از تکنیک‌های دیگری هم استفاده می‌شود.

مش مو

امروزه مش مو به عنوان یکی از بهترین تکنیک‌های رنگ مو اصفهان به کار می‌رود؛ زیرا در این روش، می‌توان تارهای مو را به رنگ دلخواه درآورده و یک رقص رنگ زیبا را در میان موها اجرا کرد. مش مو در اصفهان به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که از رایجترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مش مو سوزنی یا کلاهی که در آن موها با استفاده از یک قلاب، از یک کلاه سوراخ‌دار خارج شده و رنگ می‌شوند. به این ترتیب موج‌های لایت بسیار زیبایی ایجاد خواهند شد؛ اما انجام این تکنیک نیاز به زمان زیادی دارد.
  • مش فویلی که یکی از جدیدترین انواع روش‌های رنگ و لایت مو در اصفهان است و با استفاده از فویل‌های آلومینیومی‌ انجام می‌شود. در این روش نحوه تقسیم بندی موها برای قرار گرفتن در میان مش‌ها اهمیت دارد.

تکنیک آمبره

از دیگر خدمات رنگ و لایت مو در اصفهان می‌توان به تکنیک آمبره اشاره کرد که به معنای سایه دار کردن است و به کسانی توصیه می‌شود که به دکلره حساسیت دارند یا می‌خواهند ریشه موهای خود را تیره نگه دارند. با استفاده از تکنیک آمبره شما می‌تواند تضاد رنگی جالبی را در موها ایجاد کرده و موها را از تیره تا روشن، رنگ کنید. به طور معمول تکنیک آمبره بر روی موهای بلند اجرا می‌شود؛ اما برای موهای کوتاه هم قابل اجرا است. این تکنیک برای افرادی که به بافت مو در اصفهان علاقه دارند، بسیار مفید خواهد بود و می‌تواند نتیجه زیباتری را برایشان به ارمغان آورد.

دکلره مو در اصفهان

دکلره مو باید توسط یک فرد حرفه ای انجام شود؛ زیرا انجام غیراصولی آن ممکن است منجر به سوختن ریشه موها شود. بنابراین برای انجام این کار باید به بهترین رنگ کار مو اصفهان مراجعه کنید تا هم مواد مناسبی را برای شما انتخاب کند و هم مدت زمان باقی ماندن دکلره بر روی موها را کنترل نماید.

رنگ موی فانتری

امروزه خیلی از افراد به رنگ موهای فانتزی علاقه پیدا کرده اند و این موضوع در میان دختران جوان هم رایج شده است. به همین دلیل ما در سالن زیبایی رها طحانی، انواع خدمات رنگ موی فانتزی را به شما ارائه داده و بسته به درخواست شما، کل موها یا قسمتی از آن‌ها را رنگ خواهد کرد.

رنگساژ

از دیگر خدمات رنگ و لایت مو در اصفهان، می‌توان به رنگساژ مو اشاره کرد که می‌تواند به براق شدن موهای شما کمک کرده و بدون نیاز به رنگ کردن کامل، آن را ترمیم کند. به این ترتیب هم می‌توانید تنوعی را در رنگ موهای خود به وجود آورید و هم اینکه از آسیب دیدن موها به دلیل رنگ کردن بیش از حد جلوگیری نمایید.

ریشه گیری موها

برای افرادی که قبلا از خدمات رنگ و لایت مو استفاده کرده اند، ریشه گیری یکی از خدمات ضروری است؛ زیرا با رشد موها، رنگ آن‌ها از حالت یکنواختی خارج شده و ریشه موها رنگ متفاوتی به خود می‌گیرد. در این صورت می‌توانید با ریشه گیری مو دکلره شده، مش شده، سفید یا رنگ شده، زیبایی ظاهری را مجددا به موهای خود برگردانید.

مشاوره انتخاب رنگ مو

یکی از خدمات تخصصی ما در سالن زیبایی رها طحانی، مشاوره انتخاب رنگ مو برای شما است. ممکن است زمانی که تصمیم به استفاده از خدمات رنگ و لایت مو در اصفهان می‌گیرید، چندان با طیف‌های رنگی مختلف آشنایی نداشته باشید و ندانید که چه رنگی به پوست صورتتان می‌آید. ما به شما کمک می‌کنیم که بر اساس نوع مو، رنگ پوست، وضعیت مو‌ها و مدل آن‌ها، بهترین شیوه رنگ و لایت مو را انتخاب کنید.

درخواست خدمات از سالن زیبایی رها طحانی
دریافت خدمات از سالن زیبایی رها طحانی

سایر خدمات

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت