قیمت اصلاح ابرو در اصفهان

اصلاح ابرو در اصفهان یکی از پرکاربردترین خدماتی است که در سالن‌های زیبایی ارائه می‎‌شود؛ اما پیدا کردن مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اصفهان اهمیت زیادی دارد. زیرا ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند و عدم اصلاح صحیح آن‌ها می‎‌تواند حالت صورت را تغییر دهد. سالن زیبایی رها طحانی خدمات اصلاح تخصصی ابرو در اصفهان را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت به شما ارائه می‎‌دهد. برای رزرو وقت یا دیدن نمونه کارهای بیشتر با ما تماس بگیرید

خدمات اصلاح ابرو در اصفهان

تیم حرفه ای رها طحانی، بهترین انتخاب برای شما عزیزان در زمینه زیبایی و سلامت

جهت دریافت مشاوره تخصصی یا اخذ نوبت با ما در تماس باشید

نمونه کار اصلاح ابرو

اصلاح و قرینه سازی ابرو
اصلاح و قرینه سازی ابرو
اصلاح تخصصی ابرو
اصلاح تخصصی ابرو
اصلاح ابروی نازک
اصلاح ابروی نازک
اصلاح ابرو کم پشت
اصلاح ابرو کم پشت
اصلاح ابروی شکسته
اصلاح ابروی شکسته
اصلاح ابروی طبیعی
اصلاح ابروی طبیعی
اصلاح ابروی افتاده
اصلاح ابروی افتاده
اصلاح ابرو
اصلاح ابرو
اصلاح ابروی پهن
اصلاح ابروی پهن

قیمت اصلاح ابرو در اصفهان چقدر است؟

قیمت اصلاح ابرو در اصفهان بسته به سالن یا آرایشگاهی که مراجعه می‎‌کنید، تفاوت دارد و با توجه به خدمات تخصصی که به شما ارائه می‎‌شود، تعیین خواهد شد.

مزیت استفاده از خدمات اصلاح تخصصی ابرو در اصفهان چیست؟

با استفاده از این خدمات بهترین حالت ابرو برای شما مشخص شده و کمان ابروها یا می‎‌زان ضخامت آن‌ها بر اساس حالت چشمان شما تعیین می‎‌گردد. در نتیجه ابروهایتان به صورت کاملا قرینه و متناسب با حالت کلی چهره اصلاح خواهند شد.

آیا امکان اصلاح ابروهای نازک و پراکنده وجود دارد؟

در صورتی که به مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اصفهان مراجعه کنید می‎‌توانید به سادگی ابروهای نازک و پراکنده را اصلاح کرده و حتی با استفاده از خدمات دیگر مانند لیفت کردن ابروها، این حالت را از بین ببرید.

بهترین مرکز اصلاح ابرو در اصفهان

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اصفهان جایی است که بر اساس مدل چشم‌ها و حالت چهره شما بهترین نوع ابرو را برایتان انتخاب کند. همچنین قبل از اصلاح ابرو باید با شما صحبت شود تا بتوان تشخیص داد که دقیقا چه انتظاری پس از اصلاح ابروها خواهید داشت. با اصلاح تخصصی ابرو در اصفهان مطمئن خواهید شد که ابروهایتان بیش از حد خالی نمی‎‌شوند و هیچ عدم تقارنی در آن‌ها وجود نخواهد داشت. ما در سالن زیبایی رها طحانی خدمات اصلاح تخصصی ابرو را بر اساس حالت چهره، ابروها و میزان پرپشت بودن آن‌ها انجام می‎‌دهیم تا پس از اصلاح، زیبایی‌های موجود در چهره شما بهتر دیده شده و ابروهایتان ظاهر جذابتری پیدا کنند.

جهت مشاوره و رزرو نوبت با ما تماس بگیرید

عوامل موثر بر قیمت اصلاح ابرو در اصفهان

قیمت اصلاح ابرو در اصفهان معمولا یک مقدار ثابت است و برای افراد مختلف تفاوتی ندارد. با این حال در برخی موارد به دلیل خاص بودن شرایط ابروها مانند کاشت ابرو، انجام تتو، میکروبلیدینگ یا کم پشت بودن آن‌ها، ممکن است هزینه اصلاح ابرو تا حدی افزایش پیدا کند. زیرا در چنین مواردی ابروها حساسیت بیشتری دارند و نیاز است که زمان بیشتری برای اصلاح و مرتب کردن آن‌ها در نظر گرفته شود.

نحوه صحیح اصلاح ابرو برای انواع چشم

در مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اصفهان معمولا به مدل چشم برای انتخاب بهترین مدل ابرو توجه زیادی می‌شود؛ زیرا عدم تناسب در میان این دو، می‌تواند حالت چهره شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال اگر تناسب میان ابرو چشم رعایت نشود، میکاپ شما هم زیبایی چندانی نخواهد داشت. البته بهترین میکاپ آرتیست اصفهان می‌تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کند؛ اما بهتر است از همان ابتدا، این تناسب را رعایت کنید. در ادامه بهترین مدل اصلاح ابرو با توجه به حالت چشم را معرفی کرده ایم.

  • ابروهای زاویه دار با رنگ تیره مناسب برای چشم‌های بادامی‌ یا گربه ای
  • ابروهای دارای شکست زیاد و دم پرحجم برای چشمان خمار
  • ابروهای نسبتا نازک با رنگ روشن برای چشم‌های درشت
  • ابروهای صاف و بدون شکست زیاد برای چشمان گرد
  • ابروهای بلند و کشیده برای چشمان ریز
  • ابروهای پرپشت با کمان عریض برای چشمان نزدیک به هم

روش‌های تقویت ابرو

در بسیاری از موارد، اصلاح ابرو در مراکز غیرمتخصص یا در فواصل زمانی کوتاه، باعث از بین رفتن حالت آن‌ها می‌شود؛ همچنین مواردی مانند افزایش سن یا بارداری، می‌توانند ریزش ابروها را به دنبال داشته باشند که اصلاح آن‌ها را قدری دشوار می‌کند. در چنین مواردی می‌توانید از روش‌های زیر برای تقویت ابروهای خود استفاده کنید:

استفاده از روغن کرچک

روغن کرچک از گذشته‌های دور برای پرپشت کردن ابروها استفاده می‌شد؛ این روغن می‌تواند مانع از ریزش ابروها شده و مواد مغذی موردنیاز آن‌ها را تامین کند. همچنین استحکام بیشتری برای تار‌های ابرو به ارمغان می‌آورد.

استفاده ار روغن درخت چای

روغن درخت چای یکی از مرطوب کننده‌های طبیعی است که می‌تواند با حذف سلامت سلول‌ها و فولیکول‌ها، ریزش ابروها را کاهش دهد. شما می‌توانید این روغن را در شب بر روی ابروهای خود زده و بگذارید تا صبح بر روی آن‌ها اثر کند؛ البته باید مراقب باشید که به این روغن حساسیت نداشته باشید.

روغن نارگیل

اگر می‌خواهید نتیجه خوبی از اصلاح ابرو اصفهان به دست آورید، باید به سراغ روغن نارگیل بروید که می‌تواند مواد مغذی موردنیاز ابروها را فراهم کرده و به رشد آن‌ها کمک کند. این روغن در لیفت ابروها هم استفاده زیادی دارد؛ زیرا قدرت حالت دهندگی فوق العاده ای را از خود نشان می‌دهد.

آب پیاز

آب پیاز دارای مواد معدنی و ویتامین C زیادی است که می‌تواند به رشد موها و ابروها کمک زیادی کند. دقت داشته باشید که آب پیاز نباید بیشتر از یک ساعت بر روی ابروها بماند.

آلوئه ورا

آلوئه ورا گیاهی است که آنزیم‌های زیادی برای کمک به رشد ابروها دارد و از این نظر، بسیار شبیه به کراتین است. شما می‌توانید از ژل آلوئه ورا برای کمک به رشد ابروها استفاده کرده و با باز کردن منافذ فولیکولی، ابروهای پرپشت‌تری داشته باشید.

انواع روش ترمیم ابرو

در مواردی که عدم مراجعه به مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اصفهان یا استفاده از روش‌های نامناسب، باعث خراب شدن حالت ابروی شما شده است، می‌توانید از روش‌های مختلفی برای ترمیم ابروها استفاده کنید که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیفت و لمینت ابرو

ساده‌ترین و بهترین راه برای ترمیم ابروهای آسیب دیده، لیفت و لمینت ابرو در اصفهان است. در این روش از مواد تقویت کننده و حالت دهنده برای زیباتر شدن ابروها استفاده می‌شود که ماندگاری خوبی دارند و می‌توانند ابروهای شما را پرپشت‌تر نشان دهند.

میکروبلیدینگ

از دیگر روش‌های ترمیم ابروها، می‌توان به روش میکروبلیدینگ اشاره کرد که با تزریق رنگ‌های مخصوص، حالتی طبیعی را برای ابروهای شما ایجاد می‌کند. با استفاده از این روش، می‌توانید قسمت‌های خالی شده ابرو را پر کنید و رنگ ابروهایتان را پررنگ‌تر نمایید.

‌هاشور

یکی دیگر از روش‌های ترمیم ابروها و بهبود حالت آن‌ها،‌هاشور کردن ابرو است که نتیجه آن شباهت زیادی به میکروبلیدینگ دارد. با این حال میکروبلیدینگ حالتی طبیعی‌تر داشته و رنگ‌های ماندگارتری را در ابرو ایجاد می‌کند؛ به همین دلیل روش‌هاشور امروزه کمتر استفاده می‌شود.

ویژگی‌های ابرو کار حرفه ای

ابرو کار حرفه ای اصفهان کسی است که قبل از اقدام به اصلاح ابرو، حالت چهره و چشم‌های شما را بررسی کرده و تشخیص دهد که کدام روش برای شما بهترین گزینه است. همچنین در صورتی که ابروهای شما خیلی کم پشت هستند و نیاز به تقویت دارند، باید روش‌های مناسب را برای تقویت ابروها به شما معرفی کند. از سوی دیگر، بهترین ابرو کار اصفهان باید به روش‌های مختلف ترمیم ابروها تسلط داشته باشد تا بتواند در صورت نیاز، آن‌ها را برای داشتن ابروهای خوش حالت‎تر اجرا کند. به ویژه برای عروس‌ها، مراجعه به مرکز تخصصی اصلاح ابرو در اصفهان اهمیت زیادی دارد؛ زیرا نداشتن فرم مناسب، می‌تواند میکاپ را تحت تاثیر قرار دهد. برای اطلاع از قیمت خدمات عروس در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

درخواست خدمات از سالن زیبایی رها طحانی
دریافت خدمات از سالن زیبایی رها طحانی

سایر خدمات

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت