قیمت کوتاهی مو زنانه در اصفهان

کوتاهی تخصصی مو اصفهان یکی از خدمات پرکاربردی است که بسیاری از بانوان اصفهانی به دنبال آن می‌گردند؛ زیرا کوتاهی مو تاثیر زیادی در حالت چهره دارد و عدم انجام آن به صورت تخصصی می‌تواند تا مدت زیادی شما را ناخشنود نگه دارد. ما در سالن زیبایی رها طحانی انواع خدمات کوتاهی مو زنانه اصفهان را به شما ارائه داده و با داشتن نمونه کارهای موفق، کیفیت کار خود را تضمین می‌کنیم. برای رزرو وقت یا دیدن نمونه کارهای بیشتر با ما تماس بگیرید.

خدمات هیرکات و کوتاهی مو در اصفهان

تیم حرفه ای رها طحانی، بهترین انتخاب برای شما عزیزان در زمینه زیبایی و سلامت

جهت دریافت مشاوره تخصصی یا اخذ نوبت با ما در تماس باشید

نمونه کار کوتاهی مو

کوتاهی مو لخت
کوتاهی مو لخت
کوتاهی مو مدل پسرانه
کوتاهی مو زنانه
کوتاهی مو حرفه ای
کوتاهی مو حرفه ای
کوتاهی مو مدل پسرانه
کوتاهی مو مدل پسرانه

چگونه بهترین مدل کوتاهی مو در اصفهان را پیدا کنیم؟

در صورتی که به دنبال مدل متناسب با حالت چهره و موهایتان هستید، می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب بهترین مدل کوتاهی مو اصفهان با ما تماس بگیرید.

بهترین آرایشگاه کوتاهی مو اصفهان کجاست؟

بهترین آرایشگاه در زمینه کوتاهی مو جایی است که خدمات کوتاهی تخصصی مو اصفهان یا کوتاهی ژورنالی اصفهان را به شما ارائه دهد. به این ترتیب مطمئن خواهید بود که نتیجه نهایی همان چیزی است که می‌خواستید و همه چیز بر اساس حالت موها و چهره شما انجام شده است.

قیمت کوتاهی مو زنانه در اصفهان چقدر است؟

قیمت کوتاهی مو زنانه در اصفهان بستگی به میزان کوتاهی دلخواه، حجم موها و بلندی اولیه آن‌ها دارد. برای مثال اگر تنها نیاز به اصلاح موها و گرفتن موخوره‌ها داشته باشید، باید هزینه کمتری در مقایسه با زمانی که می‌خواهید یم مدل ژورنالی را ارجایی کنید، بپردازید.

بهترین سالن کوتاهی مو در اصفهان

بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در اصفهان جایی است که بتواند همان نتیجه ای را برای شما به ارمغان آورد که انتظار داشته اید؛ برای مثال اگر تصویری را نشان داده‌اید، باید در انتهای کار، نتیجه بسیار نزدیک به تصویر باشد. علاوه بر این به طور معمول در بهترین سالن کوتاهی مو در اصفهان مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب بهترین مدل به شما داده می‌شود تا بتوانید در نهایت بسته به رنگ پوست و حالت چهره، بهترین مدل را انتخاب کنید. ما در سالن زیبایی رها طحانی انواع مشاوره تخصصی در زمینه‌های مختلف را به شما ارائه می‌دهیم؛ برای مثال اگر موهای کوتاهی دارید، می‌توانید برای یافتن بهترین مدل شینیون مو کوتاه در اصفهان به ما مراجعه کنید.
مزایای کوتاه کردن موها برای بانوان

مزایای کوتاه کردن موها برای بانوان

  • نگهداری راحت‌تر موها: به طور معمول موهای کوتاه شده، راحت‌تر شسته می‌شوند و نیاز به مراقبت کمتری دارند؛ در نتیجه در معرض موخوره یا شوره نیستند.
  • مرتب کردن آسان‌تر: موهای کوتاه به راحتی مرتب می‌شوند و تن‌ها نیاز به یک شانه یا برس ساده دارند. همچنین شما می‌توانید به راحتی زیر کلاه، روسری یا شال آن‌ها را حالت دهید.
  • جلوگیری از ایجاد موخوره: یکی از دلایل اصلی کوتاهی موها، جلوگیری از ایجاد موخوره است که معمولا در موهای بلند رخ می‌دهد.
  • جلوگیری از ایجاد شوره سر: یکی از دلایل ایجاد شوره سر، عدم تامین رطوبت و چربی موردنیاز برای موهای بلند است؛ در صورتی که موهایتان را کوتاه کنید، راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را روغن درمانی کرده و آسیب‌ها را برطرف کنید.
  • راحتی در فعالیت‌ها و ورزش: برای کسانی که ورزش می‌کنند، داشتن موی کوتاه بسیار مفید است؛ زیرا کمتر عرق می‌کنند و موادی مانند کلر آب استخر به میزان کمتری در آن‌ها جذب می‌شود.

انتخاب بهترین مدل کوتاهی مو بر اساس حالت چهره

زمانی که به سالن تخصصی کوتاهی موی بانوان در اصفهان مراجعه می‌کنید، باید بر اساس حالت شما بهترین مدل را انتخاب کرد. همانطور که می‌دانید، زاویه فک، چاقی یا لاغری صورت و ارتفاع پیشانی از جمله عواملی هستند که حالت‌های مختلفی را برای چهره شما ایجاد می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین مدل‌های مو برای چهره‌های مختلف پرداخته ایم.
۶ مدل کوتاهی مو بر اساس حالت چهره

  • صورت‌های بیضی شکل: مدل خرد با تار‌های بلند در نزدیکی گونه یا چانه
  • صورت‌های گرد: مدل‌های چتری دار و کمی‌ پف با قد نزدیک به گردن
  • صورت‌های مربع شکل: موهای نسبتا بلند تا پایین گردن یا زیر شانه که در کناره‌های صورت بلند هستند و روی فرق سر پف دارند
  • صورت‌های مثلثی: مدل‌های شلوغ و نسبتا درهم برهم که چتری بلند دارند یا مدل‌های بسیار کوتاه با امکان پوشش پیشانی
  • صورت‌های لوزی: مدل‌های یکدست تا روی شانه یا موهای فر تا زیر چانه
  • صورت‌های مستطیل شکل: مدل موی مصری یا شلوغ با تار‌های بلند در کناره صورت

نرخ کوتاهی مو در اصفهان

نرخ کوتاهی مو در اصفهان بر اساس قد اولیه موهای شما تعیین می‌شود؛ در برخی از موارد، ممکن است موهای شما بسیار بلند و خوش حالت باشند که می‌توانید با فروختن آن‌ها، بخشی از هزینه کوتاهی مو را جبران کنید. علاوه بر این، نرخ کوتاهی مو به نوع مدل انتخاب شده توسط شما هم بستگی دارد؛ برای مثال اگر تنها بخواهید دم موها را صاف و کوتاه کنید، هزینه کمتری نسبت به وقتی که می‌خواهید موها را به صورت خرد کوتاه کنید، خواهد داشت. به طور معمول نرخ کوتاهی مو در اصفهان توسط اتحادیه سالن‌های زیبایی تعیین و اعلام می‌شود.

کوتاهی ژورنالی اصفهان

کوتاهی ژورنالی اصفهان برای افراد خاص پسندی که دوست دارند مدل موهای متفاوت و مد روزی داشته باشند، بسیار اهمیت دارد. به ویژه در کوتاهی موی زنانه، مدل‌های ژورنالی بسیار پرطرفدار هستند و خیلی از دختر خانم‌های جوان یا حتی بانوان در سنین بالا، دوست دارند در جهت این جریان حرکت کنند. ما در سالن زیبایی رها طحانی علاوه بر کوتاهی‌های معمول، خدمات کوتاهی ژورنالی اصفهان را بر اساس مدل‌های روز دنیا یا هر عکسی که شما به ما نشان دهید، ارائه می‌دهیم.

کوتاهی تخصصی مو اصفهان

کوتاهی تخصصی مو اصفهان علاوه بر اینکه نیازمند داشتن تخصص و تجربه است، باید بر اساس مدل موها و نوع آن‌ها انجام شود. به عبارت بهتر ممکن است مدلی که شما برای کوتاهی انتخاب کرده اید، اصلا با موهای شما سازگاری نداشته باشد و هرگز شبیه به چیزی که دیده اید، درنیاید. در این صورت متخصص کوتاهی مو باید به شما این نکته را گوشزد کرده و برای یک انتخاب صحیح کمکتان کند. علاوه بر این باید بتواند از طریق تحلیل درست تصاویر، مدل را به درستی بر روی موهای شما اجرا کند تا در نهایت نتیجه خوبی را به دست آورید. در صورتی که موهای آسیب دیده‌ای داشته باشید، می‌توانید پس از کوتاه کردن، برای پروتئین تراپی مو در اصفهان اقدام نمایید.

جهت مشاوره و رزرو نوبت با ما تماس بگیرید

عوامل موثر بر قیمت کوتاهی مو زنانه در اصفهان

قیمت کوتاهی مو زنانه در اصفهان در درجه اول به قد موها بستگی دارد؛ برای افرادی که موهای بسیار بلندی دارند، این فرایند قدری زمانبرتر خواهد بود و در نتیجه هزینه بیشتری خواهد داشت. این موضوع در مورد خانم‌هایی هم که موهای پرپشتی دارند، صدق می‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت که قیمت کوتاهی مو زنانه اصفهان برای موهای بلند یا پرشپت بسیار بیشتر است. علاوه بر این، اگر مدلی را انتخاب کنید که نیاز به کار بیشتر مانند طرح انداختن با ماشین داشته باشد، هزینه پرداختی شما بیشتر خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید پس از کوتاهی، موهای جذاب‌تری داشته باشید، می‌توانید از خدمات رنگ و لایت مو در اصفهان استفاده کنید.

درخواست خدمات از سالن زیبایی رها طحانی
دریافت خدمات از سالن زیبایی رها طحانی

سایر خدمات

3.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت