لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان

لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان یکی از روش‌هایی است که می‌تواند با حفظ حالت طبیعی مژه‌ها یا ابروها، آن‌ها را تقویت کرده و پرتر یا بلندتر نشان دهد. سالن زیبایی رها طحانی به عنوان مرکز تخصصی لیفت و لمنیت ابرو و مژه در اصفهان فعالیت داشته و این خدمات را با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت لیفت مژه در اصفهان یا رزرو نوبت می‌توانید با ما تماس بگیرید

ارائه خدمات لیفت و لمینیت مژه و ابر

تیم حرفه ای رها طحانی، بهترین انتخاب برای شما عزیزان در زمینه زیبایی و سلامت

جهت دریافت مشاوره تخصصی یا اخذ نوبت با ما در تماس باشید

نمونه کار لیفت مژه و ابرو

لیفت تخصصی ابرو
لیفت تخصصی ابرو
لمینیت مژه طبیعی
لمینیت مژه طبیعی
لیفت مژه به صورت طبیعی
لیفت مژه به صورت طبیعی
لمینیت مژه دخترانه
لمینیت مژه دخترانه
نمونه کاز و مقایسه لیفت مژه قبل و بعد از انجام
مقایسه قبل و بعد از لیفت مژه
لمینیت مژه با ماندگاری بالا
لمینیت مژه با ماندگاری بالا
لمینیت تخصصی ابرو
لمینیت تخصصی ابرو
مقایسه قبل و بعد لیفت مژه
مقایسه قبل و بعد لیفت مژه
لیفت مژه
لیفت مزه
نمونه کار لیفت مژه
لیفت مژه
لیفت مژه دخترانه
لیفت مژه دخترانه
لیفت مژه با مواد با کیفیت
لیفت مژه با مواد با کیفیت
لمینیت مژه تخصصی
لمینیت مژه تخصصی
لیفت مژه با کیفیت
لیفت مژه با کیفیت

دوام لیفت و لمینت ابرو و مژه چقدر است؟

لیفت و لمینت ابرو و مژه در اصفهان تقریبا هر ۴۵ روز تا ۳ ماه نیاز به تمدید دارد و دائمی‌ نیست.

هزینه لیفت ابرو در اصفهان چقدر است؟

هزینه لیفت ابرو در اصفهان با توجه به نوع ابروها، حالت آن‌ها و میزان پرپشتی تعیین شده و معمولا در جلسه مشاوره به شما اعلام می‌شود.

آیا قیمت لیفت مژه در اصفهان با لیفت ابرو تفاوت دارد؟

بله. به دلیل اینکه این دو، فرایند متفاوتی داشته و به مقدار مواد مختلفی نیاز دارند، هزینه متفاوتی هم خواهند داشت.

آیا می‌توان لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان را به صورت همزمان انجام داد؟

در این مورد بهتر است در زمان مشاوره تخصصی، از کارشناس مربوطه سوال کنید تا بر اساس شرایط شما بهترین گزینه را پیشنهاد دهد.

لیفت مژه و ابرو چیست؟

لیفت مژه و ابرو اصفهان یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی است که از اکستنشن می‌ترسند و در عین حال دوست دارند که ابروهای پرپشت و مژه‌های بلندی داشته باشند. در این روش، نیازی به چسباندن تارهای مو وجود دارد و شما می‌توانید با حفظ حالت طبیعی مژه یا ابرو، به بهترین نتیجه ممکن برسید. به این ترتیب مژه‌های شما بلندتر نشان داده می‌شوند و ابروهایتان حالت پرپشت‌تری می‌گیرند که بر روی حالت چهره هم تاثیر به سزایی دارد. در صورتی که مراسم عروسی شما نزدیک باشد، می‌توانید از چند روز قبل لیفت مژه و ابرو را انجام دهید تا آرایش زیباتری داشته باشید؛ همچنین می‌توانید برای اطلاع از دیگر خدمات عروس اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

لمینت مژه و ابرو چیست؟

لمینت مزه و ابرو در اصفهان از روش‌های نیمه دائمی‌ برای افزایش حجم و استقامت در این قسمت‌ها است. برای این کار ابتدا باید از مواد کراتین مخصوص برای احیای موهای مژه و ابرو استفاده کرده و سپس با استفاده از فر مژه یا شانه، حالت آن‌ها را تغییر داد. با لمینت ابرو و مژه در اصفهان، می‌توانید ابروهایی پهن‌تر، مژه‌هایی بلندتر با حجم زیاد داشته باشید که از حالت افتاده خارج شده و حتی می‌تواند برای برطرف کردن افتادگی پلک هم گزینه مناسبی باشد. لمینت ابرو و مژه در اصفهان برای افرادی مناسب است که ابروهای افتاده یا خالی شده و مژه‌های نامرتب و کم حجم دارند.
مزایای لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان

مزایای لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان

  • عدم ایجاد ریزش ابرو یا مژه
  • تحریک رشد طبیعی مژه‌ها و ابروها
  • دارای دوام ۳۰ تا ۴۵ روزه با حفظ حالت اولیه
  • دارای اثر احیاکنندگی برای تقویت و حجیم کردن ابرو و مژه
  • بهبود حالت طبیعی مژه‌ها و ابروها
  • عدم ایجاد حساسیت برای چشمان
  • مناسب برای افرادی که جراحی چشم یا لیزیک داشته اند

عوارض لیفت و لمینت ابرو و مژه

هرچند در لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان از مواد حساسیت زا استفاده نمی‌شود، در صورت عدم مراجعه به بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در اصفهان ممکن است عوارضی برای شما به وجود آید که برخی از مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • ایجاد آلرژی یا حساست به مواد کراتین
  • نرسیدن به حالت دلخواه در مژه یا ابرو
  • خارش و قرمزی چشم‌ها
  • وارد شدن آسیب به مژه‌های طبیعی
  • ایجاد عفونت در چشم‌ها

علاوه بر این‌ها باید بدانید که لیفت و لمینت مژه و ابرو معمولا در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود؛ با این حال می‌توانید با پزشک خود مشورت کرده و بسته به شرایط، بهترین تصمیم را بگیرید.

تفاوت لیفت و لمینت چیست؟

زمانی که صحبت از لیفت ابرو یا مژه در اصفهان می‌کنیم، منظور ما تغییر دادن حالت و بالا بردن ابروها است که به طور کامل بر اساس حالت طبیعی مژه و ابرو و انجام می‌شود. اما در لمینت مژه و ابرو در اصفهان معمولا به جز مواد کراتین، از یک سری پیگمنت‌های رنگی هم استفاده می‌شود که ضخامت موها را افزایش داده و رنگ آن‌ها را تیره‌تر می‌کند. به همین دلیل جا‌های خالی راحت‌تر پر خواهند شد و بر روی حالت چهره شما تاثیر مثبت زیادی خواهد داشت. به طور معمول باید قبل از لیفت و لمینت ابرو، کار اصلاح ابرو در اصفهان را انجام دهید تا حالت دهی به ابروهایتان ساده‌تر شود.

لیفت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

در روش‌های تخصصی، معمولا برای لیفت ابرو از جراحی یا تزریق بوتاکس استفاده می‌کنند؛ اما ممکن است به هر دلیلی شما تمایلی به انجام این کار‌ها نداشته باشید. در نتیجه می‌توانید از روش‌های لیفت ابرو در اصفهان استفاده کنید که با استفاده از روغن‌ها، رنگ‌ها و مواد مخصوص، حالت ابروهای شما را بهبود می‌بخشند. شما می‌توانید با استفاده از این مواد، تار‌های ابروی خود را کاملا صاف کرده و به سمت بالا بکشید؛ در نتیجه حالت تار تار خوبی در آن‌ها ایجاد می‌شود و رنگ ابروهایتان هم تقویت خواهد شد. این مواد معمولا ضدآب بوده و تا چند وقت بر روی ابروهای شما دوام خواهند داشت. برخی از مواد طبیعی که در این روش استفاده می‌شوند، عبارتند از:

  • موم زنبور عسل
  • روغن نارگیل
  • موم‌های گرانولی صابون
  • روغن کرچک
  • گلیسیرین
  • محلول‌های نرم کننده
  • ژل‌های مخصوص

انواع روش لیفت ابرو

روش‌های مختلفی برای لیفت و لمینت ابرو در اصفهان انجام می‌شوند؛ اما برخی از این روش‌ها، مانند جراحی کردن، عوارض زیادی دارند. به همین دلیل خیلی از افراد به دنبال روش‌های بدون جراحی برای لیفت ابرو هستند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از فیلر‌های پوستی که موادی حجیم کننده هستند و می‌توانند با صاف کردن چین و چروک‌ها، ابروها را به سمت بالا انتقال دهند. مزیت استفاده از این روش، سریع بودن آن و ماندگاری تقریبی نتایج است.
  • استفاده از بوتاکس که به صورت تزریقی انجام می‌شود و معمولا نتایج آن حدود ۴ ماه ماندگاری خواهد داشت.
  • استفاده از نخ PDO که نیازی به دوره استراحت ندارد و احتمال ایجاد آلرژی را از بین می‌برد. در این روش نخ‌ها وارد پوست شده و به سمت بالا کشیده می‌شوند تا ابرو لیفت شود.
  • استفاده از پلاکت یا PRP که در آن خون خود فرد، پس از فرآوری، به زیر ابروها تزریق شده و می‌تواند به لیفت شدن آن‌ها کمک کند.
  • استفاده از حالت دهنده و ژل ابرو که ساده‌ترین روش لیفت ابرو به شمار می‌رود و تا چند هفته دوام دارد. در این روش، نیازی به جراحی، تزریق یا استفاده از داروهای بی حسی نیست و تنها با استفاده از حالت دهنده‌های مخصوص، ابروهای طبیعی شما شکل داده می‌شوند.

لیفت ابرو مناسب چه کسانی است؟

در برخی از افراد، فاصله میان ابرو و چشم کم است؛ در نتیجه می‌توانید از روش‌های لیفت ابرو در اصفهان برای افزایش این فاصله و تغییر حالت چهره استفاده کرد. علاوه بر این، لیفت و لمینت ابرو اصفهان برای کسانی که به ابروهای پرپشت و کرکی علاقه دارند، بسیار مناسب است. در کنار این‌ها خدمات لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان، مناسب افرادی است که از جراحی می‌ترسند یا به دلیل بیماری‌های زمینه ای و سن کم یا زیاد نمی‌توانند از روش‌های تزریقی استفاده کنند.

تعداد جلسات لازم برای لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان

لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان معمولا در یک جلسه ۲ تا ۳ ساعته انجام می‌شود و نیاز به مراجعه مجدد ندارد؛ در نتیجه اگر نیاز به خدمات میکاپ در اصفهان داشته باشید، می‌توانید هر دو کار را در فاصله زمانی کوتاهی انجام دهید. در این جلسه، مژه‌ها یا ابروهای شما به طور کامل و با استفاده از محلول‌های مخصوص شسته شده و به سمت بالا شانه می‌شوند. به این ترتیب می‌توان مواد حالت دهنده را از ابتدا تا انتهای تار قرار داد و آن را به صورت کامل به محلول‌های موردنظر آغشته کرد. ماندگاری این روش بسته به موادی که استفاده شده است، بین ۴ تا ۶ هفته متغیر بوده و پس از آن نیاز به تمدید دارد.

مراقبت‌های پس از لیفت و لمینت مژه و ابرو

  • ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از لیفت و لمنیت مژه و ابرو، حمام نروید.
  • تا یک هفته پس از انجام این کار، به استخر نروید.
  • صورت خود را با آب خیلی داغ نشویید.
  • تا ۱۲ ساعت از شستن صورت خود خودداری کنید.
  • از ژل‌های ابروی یا ریمل‌های نامناسب استفاده نکنید.

عوامل موثر بر قیمت لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان

مهمترین عامل موثر بر قیمت لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان مربوط به کیفیت و نوع موادی است که در این فرایند استفاده می‌شود؛ واضح است که مواد باکیفیت از برند‌های مشهور، قیمت بالایی دارند. بنابراین توصیه می‌کنیم در چنین مواردی، قیمت را ملاک خود قرار نداده و حتما با بررسی نمونه کارها و صرف زمان برای پیدا کردن بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در اصفهان، به سراغ یک شخص بروید. علاوه بر این، حالت اولیه، آسیب دیدگی ابروها و مژه، محل قرارگیری سالن، مقدار نیاز آن‌ها به پر شدن و حالتشان بر روی قیمت لیفت و لمینت ابرو و مژه تاثیرگذار است.

جهت مشاوره و رزرو نوبت با ما تماس بگیرید

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه و ابرو در اصفهان جایی است که قبل از هرگونه اقدامی‌ یک جلسه مشاوره تخصصی برای شما بگذارد تا تشخیص دهد که آیا این روش برایتان مناسب است یا خیر؟ علاوه بر این، برای لیفت و لمینت مژه و ابرو اصفهان باید مطمئن شوید که از مواد باکیفیت و مرغوبی استفاده می‌شود که هیچ حساسیتی ایجاد نکرده و نتیجه دلخواه را برایتان به ارمغان می‌آورند. ما در سالن زیبایی رها طحانی با استفاده از یک تیم حرفه ای، نتیجه کار را برای شما تضمین کرده و انواع خدمات لیفت مژه در اصفهان یا لمینت ابرو اصفهان را با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهیم.

درخواست خدمات از سالن زیبایی رها طحانی
دریافت خدمات از سالن زیبایی رها طحانی

سایر خدمات

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت