قیمت بافت مو اصفهان

بافت مو از جمله روش‌های کاربردی برای زینت بخشیدن به موهاست که قدمت آفرینش این هنر جذاب به بیش از نیم قرن می‌رسد. این روزها تنوع فوق‌العاده‌ای در بافت مو وجود دارد بافت مو اصفهان یکی از پرکاربردترین خدماتی است که بسیاری از بانوان در سنین مختلف طرفدار آن هستند؛ زیرا به این روش می‌توان موها را به زیبایی آرایش کرده و در مهمانی‌ها یا حتی قرارهای روزمره حاضر شد. سالن زیبایی رها طحانی در زمینه ارائه انواع خدمات بافت مو در اصفهان فعالیت داشته و به صورت یک مرکز تخصصی انواع بافت‌ها را اجرا می‌کند. برای رزرو وقت، دیدن نمونه کارها یا اطلاع از قیمت می‌توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات بافت مو در اصفهان

تیم حرفه ای رها طحانی، بهترین انتخاب برای شما عزیزان در زمینه زیبایی و سلامت

جهت دریافت مشاوره تخصصی یا اخذ نوبت با ما در تماس باشید

نمونه کار بافت مو

بافت مو آفریقایی بسته
بافت مو آفریقایی بسته
بافت چهل گیس
بافت چهل گیس
بافت مو آفریقایی پشت سر
بافت مو آفریقایی پشت سر

آیا سالن زیبایی رها طحانی مشاوره انتخاب بهترین مدل بافت را هم ارائه می‌دهد؟

بله. شما می‌توانید پس از دیدن نمونه کارها یا با ارسال عکس بافت موردنظر و موهای خود، مشاوره انتخاب بهترین مدل بافت را دریافت نمایید.

آیا بافت مو در اصفهان را می‌توان برای دختربچه‌ها انجام داد؟

بله. شما می‌توانید مدل‌های مختلف بافت مو را بر روی موهای دختربچه‌ها اجرایی کنید، به این ترتیب موهایشان حالت زیباتری گرفته و آسیب کمتری می‌بینند.

بافت مو چیست؟

بافت مو یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های آرایش موها است که از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و بدون نیاز به موادی مانند تافت یا ژل می‌تواند ظاهری زیبا را برای شما به ارمغان آورد. در صورتی که به مرکز بافت مو اصفهان مراجعه کنید، می‌توانید از ۳ تا ۱۵ روز بافت را بر روی موهای خود نگه دارید و در مراسم‌های مختلف از این آرایش زیبا استفاده نمایید. نکته مهم اینجا است که این مدل مو، برای دختربچه‌ها هم بسیار ایده آل است و مانع از آسیب دیدن موهای آن‌ها خواهد شد.

انواع بافت مو در اصفهان

انواع بافت مو در اصفهان

امروزه مدل‌های بافت مو در اصفهان به حدی متنوع و جذاب شده اند که شما می‌توانید مدل‌های مختلف مو را با استفاده از آن‌ها اجرا کنید. حتی می‌توان بافت مو را با انواع شینیون ترکیب کرده و یک مدل موی جذاب را برای عروس یا مهمان‌ها به وجود آورد. چند نمونه از رایج‌ترین انواع بافت مو در اصفهان عبارتند از:

بافت ساده و دوست‌داشتنی

بافت‌های ساده جزء اولین مدل‌های بافت مو بوده‌اند که انجام آن‌ها حتی در خانه نیز برای شما میسر بوده و هر فردی حتما چندین بار آنها را امتحان کرده است. به همین دلیل به نظر می‌آید از پرطرفدارترین انواع بافت مو در اصفهان محسوب می‌شوند. این نوع بافت همان بافت سه‌تایی است که به سرعت انجام می‌شود. البته همین بافت ساده نیز با طراحی‌های بسیار متنوعی صورت می‌گیرد که کاملا به خلاقیت آرایشگر شما بستگی دارد. اگر قصد شرکت در یک مهمانی یا دورهمی دوستانه را دارید، از این روش برای جذابیت بخشیدن به موهای خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مدل‌های ساده شینیون هم استفاده کنید؛ برای اطلاع از قیمت شینیون مو در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

بافت‌های خطی خاص

این نوع از بافت مو نیز به تازگی در شهر اصفهان محبوبیت بالایی پیدا کرده و افراد بسیاری تمایل به استفاده از آن دارند. بافت‌های خطی دارای لایه‌های کاملا مجزا از یکدیگر هستند که پوست سر در میان این آن‌ها نمایان می‌شود. پس از بافت کامل مو وقتی به آن نگاه کنید، آن را مانند یک طرحواره خطی می‌بینید. این مدل‌های بافت مو در قسمت پیشین موها انجام می‌شوند و معمولا باقی موها به‌صورت‌های مختلف و بدون بافت باقی می‌مانند. همین مسئله باعث ایجاد جذابیت دوچندانی در چهره خواهد شد. به طور معمول برای افرادی که به شینیون باز علاقه دارند، میتوان از این روش استفاده کرد.

بافت آفریقایی مخصوص موهای بلند

اگر کمی درخصوص تاریخچه بافت مو در جهان بخوانید، حتما نامی از آفریقا را به‌عنوان اولین آفرینندگان این هنر باستانی می‌بینید. مدل بافت آفریقایی همچنان از پرطرفدارترین انواع بافت مو در اصفهان و البته در جهان محسوب می‌شود. این مدل از بافت مو برای افرادی که موهای بلندی دارند بسیار مناسب است و نمای جذابی را در چهره آن‌ها ایجاد می‌کند. برخلاف مدل خطی، در این نوع از بافت تمام قسمت‌های مو بافته می‌شوند؛ به همین دلیل برخی آن را به چهل گیس می‌شناسند. بافت آفریقایی بر روی موهای بلند، علاوه‌ ر زمان بیشتر، سختی زیادی دارد و معمولا با دقت بالایی انجام می‌شود؛ چرا که حتی موهای بسیار نازک و ظریف نیز باید وارد بافت شوند و بافت از کف سر آغاز می‌شود. به همین دلیل قیمت بافت مو در اصفهان برای مدل‌های آفریقایی و چهل گیس بیشتر است.

البته نوع بافت‌ها بسیار ریز هستند و ظرافت فوق‌العاده‌ای دارند. برای بافت این مدل، ابتدا موها را به دو دسته اصلی تقسیم می‌کنند و با ترکیب موهای قسمت‌های مختلفی حتی قادر به ایجاد طراحی‌های جذابی در موهای شما هستند. این امکان را دارید مدل آفریقایی را برای مهمانی‌های رسمی انتخاب کنید؛ از طرفی این مدل تا مدت‌ها برای شما باقی خواهد ماند. همچنین اگر رنگ و لایت مو در اصفهان را انجام داده باشید یا از موهای اضافه استفاده کنید، بافت آفریقایی بر روی موهایتان جلوه بهتری خواهد داشت.

بافت آفریقایی کف سری

بافت آفریقایی کف سری درواقع همان بافت سه تایی ساده است که با اضافه کردن مو به هر خانه انجام شده و در نهایت کف سر دیده می‌شود. این مدل بافت مو برای فصل تابستان و گرما، در ساحل دریا و برای شنا، بسیار مناسب است. در بافت آفریقایی امکان استفاده از اکسسوری‌های مختلف مثل رینگ معمولی یا روسی و … وجود دارد که جذابیت آن را دوچندان می‌کند. شما می‌توانید این مدل بافت را بر روی موهای کوتاه یا بلند و به دو صورت نیمه یا کامل اجرا کنید. بافت مو مکزیکی هم یکی از انواع بافت آفریقایی است که حالتی تکه تکه دارد و از کف سر بافته می‌شود؛ به همین دلیل در مقایسه با دیگر انواع، ماندگاری بیشتری دارد.

بافت هلندی

در بافت هلندی کل موها به دو دسته تقسیم و بافته می‌شوند و قابل اجرا برای موهای کوتاه و بلند هست. بافت هلندی برای کودکان، به خصوص اگر با موهای رنگی فانتزی بافته شود، بسیار جذاب خواهد بود. این مدل بافت معمولا حالتی برجسته به موها می‌دهد و به دو صورت وسط باف یا دوطرفه قابل انجام است.

بافت به شیوه فرانسوی

اگر به دنبال روش‌های بافت کلاسیک و البته زیبا هستید، انواع بافت فرانسوی برای شما مناسب خواهد بود. بافت فرانسوی در اصفهان یک روش بافت کلاسیک است که دسته‌های مو، در هر خانه بافت از زیر اضافه می‌شوند؛ در نتیجه می‌تواند در عین سادگی، طراوت و جذابیت بالایی به چهره شما ببخشد. این روش‌ از بافت مو به اندازه‌ای جذاب است که برخی عروس خانم‌ها نیز برای استایل ساده موها در شب عروسی یا عقد از آن استفاده می‌کنند. برای مشاهده مدل‌های شینیون عروس در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

بافت کاور

بافت کاور یا همان بافت دندان موشی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است و برای دختربچه‌ها هم مناسب خواهد بود. در اجرای این بافت ابتدا دو عدد بافت آفریقایی ریز در فرق سر بافته شده و سپس موهای رنگی فانتزی با قلاب مخصوص به بافت گره می‌خورند تا ظاهر خیلی متفاوتی برای شما ایجاد شود. به همین دلیل برای افرادی که امکان رنگ کردن موها را ندارند یا موهایشان کم حجم است، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

بافت کویین

در این بافت جذاب هم موی اضافه کار می‌شود؛ به این صورت که موی رنگی در فرق سر همراه با موی شما بافته شده و مانند ملکه‌ای زیبا ظاهر می‌شوید. شما می‌توانید در این مدل بافت، از انواع کاموا هم استفاده کنید؛ در نتیجه محدودیتی در انتخاب رنگ موهای اضافه یا کاموا نخواهید داشت و حتی می‌توانید آن را با سبک میکاپ یا رنگ لباس خود ست کنید.

بافت آفرو

بافت آفرو یکی از مناسبترین بافت‌ها برای موهایی با حجم کم است و می‌تواند آن‌ها را حجیم‌تر نشان دهد. این حالت شبیه به موهای فر است؛ با این تفاوت که هیچ حرارتی برای فر کردن موها در آن استفاده نمی‌شود. پس اگر به موی فر و پرحجم علاقه دارید، این بافت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  اجرای این بافت به دلخواه شما، کوتاه یا بلند کار می‌شود. در بافت آفرو موهای شما به طور کامل به صورت کف سری بافته شده و موهای فر که از جنس الیاف مصنوعی هستند، به بافت‌های کف سرتان وصل خواهند شد. ما در سالن زیبایی رها طحانی، اجرای تخصصی بافت آفرو در اصفهان را با قیمت مناسب انجام می‌دهیم.

بافت اکستنشن

یک روش اکستنشن مو بدون چسب و لیزر و هم چنین بدون هیچ آسیبی به موهای شما، بافت اکستنشن است. در این روش موهای فانتزی به رنگ دلخواه شما، جهت افزایش حجم و قد موی شما، اکستنشن می‌شوند. دوام این اکستنشن با توجه به نگه داری شما، حدود ۱۰ تا ۱۵ روز است. پس اگر موهای کم حجمی دارید، بهترین گزینه بافت اکستنشن است.

بافت مو تل

بافت مو تل یکی از بهترین مدل‌ها برای دختربچه‌ها است و می‌تواند در کنار یک شینیون ساده برای بزرگسالان هم بسیار جذاب شود. در این مدل بافت، موها از کناره‌های سر بافته شده و مانند یک تل، بر روی آن می‌آیند. در نتیجه اگر نمی‌خواهید همه قسمت‌ها را با هم رنگ کنید، می‌توانید تنها این بخش را رنگ کرده و یک تل با ظاهر متفاوت داشته باشید. در این مدل از بافت مو اصفهان، می‌توان قسمت پشتی موها را باز گذاشته یا به صورت دلخواه تزیین کرد.

بهترین بافت مو کار اصفهان

بهترین بافت مو کار اصفهان کسی است که به مدل‌های مختلف تسلط داشته و بتواند بافت را بر روی موهایی با حالت‌های گوناگون اجرا کند. شما برای اینکه مطمئن شوید تا چنین شخصی مواجه هستید، باید به سراغ مرکز بافت مو اصفهان بروید که جمعی از متخصصان در آنجا گرد هم آمده اند و می‌توانند انواع بافت‌ها را بر اساس درخواست شما اجرا کنند. از سوی دیگر بهترین بافت مو کار اصفهان باید نمونه کارهای موفقی داشته باشد تا شما بتوانید بر اساس مدل‌های قبلی یا تصاویری که از شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده اید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

جهت مشاوره و رزرو نوبت با ما تماس بگیرید

نکات مهم در انتخاب بهترین بافت مو

برای اینکه بتوانید بهترین بافت مو را برای خود انتخاب کنید، باید نکاتی را در نظر بگیرید که عبارتند از:

  • رنگ موها: برخی از بافت‎‌ها مانند آفریقایی یا مکزیکی، بر روی موهای تیره جلوه بهتری دارند؛ اما بافت‌هایی مانند تل یا هلندی، بر روی موهای رنگ شده زیباتر هستند.
  • طول بافت: با توجه به قد موها و مدل دلخواه خود می‌توانید بافت مو در اصفهان را به صورت نیمه تا میانه سر بزنید یا اینکه تا انتهای موها آن را ادامه دهید. همچنین امکان بافت زدن در کناره سر یا به صورت وسط باف هم وجود دارد.
  • مدل مدنظر: خیلی از افراد که به مدل‌های شینیون مینیمال علاقه دارند، می‌توانند آن را با بفت مو ترکیب کرده و موهای خود را از حالت یکنواختی دربایورند. در چنین حالتی استفاده از بافت‌های ساده توصیه می‌شود؛ اما اگر به مدل‌های پر و شلوغ علاقه دارید، بافت‌هایی با موی اضافه یا بافت افریقایی برای شما مناسب است.
  • نیاز به داشتن موهای اضافه: در صورتی که حجم موهایتان زیاد است، توصیه می‌شود به سراغ مدل‌هایی که نیاز به موی اضافه دارند، نروید. البته این بدان معنا نیست که به طور کلی امکان اجرای چنین مدل‌هایی روی موهای پرحجم وجود ندارد؛ بلکه ممکن است جلوه دلخواه شما را به وجود نیاورد.
  • حالت موها: معمولا موهایی که بسیار لخت و شکننده هستند، نباید بافت‌های بسیار محکمی مانند آفریقایی را انجام دهند؛ زیرا در این مدل بافت‌ها ریشه مو تحت کشش قرار می‌گیرد و به موهای ضعیف آسیب وارد می‌شود.
  • قد و میزان کوتاهی و بلندی موها: با مراجعه به بهترین بافت مو کار در اصفهان، می‌توانید بر اساس قد موهای خود یا مدل آنها، بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای مثال برای موهایی که قد متوسطی دارند، معمولا بافت نیمه حالت بهتری خواهد داشت.

عوامل موثر بر قیمت بافت مو اصفهان

معمولا مدل بافت، تاثیرگذارترین عامل بر قیمت بافت مو در اصفهان است؛ زیرا میزان زمان موردنیاز و کاری که برای هر مدل نیاز است، متفاوت خواهد بود. از سوی دیگر طول بافت هم بر روی این موضوع اثر دارد؛ یعنی اگر شما بخواهید از جلوی مو تا فرق سر را بافت بزنید، باید هزینه کمتری را در مقایسه با زمانی که می‌خواهید تا انتهای موها را بافت بزنید، پرداخت کنید. در کنار این موارد، میزان شهرت سالن و مکان قرارگیری آن هم می‌توانند بر روی قیمت بافت مو در اصفهان تاثیرگذار باشند.

درخواست خدمات از سالن زیبایی رها طحانی
دریافت خدمات از سالن زیبایی رها طحانی

سایر خدمات

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت