قیمت پروتئین تراپی مو در اصفهان

پروتئین تراپی مو در اصفهان یکی از بهترین روش‌ها برای احیای موهای آسیب دیده و بازگرداندن درخشندگی به آن‌ها است. شما می‌توانید برای دریافت خدمات پروتئین تراپی مو اصفهان با ما در سالن زیبایی رها طحانی تماس گرفته و وقت رزرو کنید. ما از بهترین متریال برای این کار استفاده کرده و نتیجه کار را با ایجاد موهایی درخشان و براق تضمین خواهیم کرد.

ارائه خدمات پروتئین تراپی در اصفهان

تیم حرفه ای رها طحانی، بهترین انتخاب برای شما عزیزان در زمینه زیبایی و سلامت

جهت دریافت مشاوره تخصصی یا اخذ نوبت با ما در تماس باشید

نمونه کار صافی مو

رنگ و لایت و صافی مو
رنگ و لایت و صافی مو
بوتاکس مو
بوتاکس مو
کراتینه و صافی مو
کراتینه و صافی مو
کراتین موی بلوند
کراتین موی بلوند
قبل و بعد از کراتین مو
قبل و بعد از کراتین مو
کراتین تخصصی مو
کراتین تخصصی مو

آیا پروتئین تراپی مو در اصفهان باعث صافی آن می‌شود؟

بله. این روش حتی در مقایسه با کراتینه هم صافی بیشتری را برای شما به ارمغان آورده و وزی موها را به طور کامل از بین می‌برد.

پروتئین تراپی مو در اصفهان چقدر دوام دارد؟

در صورتی که مراقبت‌های پس از آن را به درستی انجام دهید، حدودا تا ۱۲ ماه نتایج آن ماندگار خواهند بود.

قیمت پروتئین تراپی مو در سالن اصفهان چقدر است؟

قیمت پروتئین تراپی مو در سالن اصفهان بسته به حجم موها، بلندی و میزان آسیب واردشده به آن‌ها متفاوت خواهد بود.

پروتئین تراپی مو چیست؟

موهای ما به دلیل مجاورت دائمی‌ با هوای آلوده و گرد و غبار یا استفاده از رنگ‌های نامناسب و نداشتن تغذیه خوب به شدت در معرض آسیب و تجزیه کراتین هستند. همین موضوع باعث می‌شود که پروتئین آن‌ها به شدت کاهش پیدا کرده و درخشندگی خود را از دست بدهند. در چنین مواردی برای کمک به تقویت موها و حفظ سلامت آن‌ها، توصیه می‌شود که به مرکز پروتئین تراپی مو در اصفهان مراجعه کنید. در این مراکز، با استفاده از مواد مرغوب، موهای آسیب دیده ترمیم شده و مواد مغذی آن‌ها تامین خواهد شد. علاوه بر این، می‌‌توانید برای کراتینه مو در اصفهان هم با سالن زیبایی رها طحانی تماس بگیرید.

کمبود پروتئین مو در چه افرادی شایع است؟

بیشتر افرادی که نیاز به پروتئین تراپی مو در سالن اصفهان پیدا می‌کنند، کسانی هستند که به طور مداوم از رنگ مو استفاده کرده‌اند. زیرا رنگ کردن دائمی‌ موها و استفاده از مواد نامرغوب و کم کیفیت، باعث می‌شود که تارهای موی شما حالت متخلخل پیدا کرده و آسیب پذیر شوند. در نتیجه آب زیادی را جذب کرده و به طور دائم گره می‌خورند یا حالت وز پیدا می‌کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتما برای رنگ و لایت مو در اصفهان به سراغ سالنی بروید که از مواد مرغوب استفاده می‌کند و قبل از تمدید، موهای شما را احیا می‌‌نماید. در چنین مواردی باید با تامین کردن مواد موردنیاز موها، شکاف‌های ایجادشده بر روی تارها را از بین برد تا موها مجددا حالت لطیف و زیبای خود را بازیابی کنند.
روش های انجام پروتئین تراپی

انواع پروتئین تراپی

پروتئین تراپی مو اصفهان به دو روش انجام می‌شود که عبارتند از:

  • پروتئین تراپی مرطوب کننده که برای موهای خشک، شکننده و بی آب مناسب است و می‌تواند اثرات منفی رنگ کردن مو یا استفاده از شامپو‌های حاوی سولفات را از بین ببرد.
  • پروتئین تراپی ترمیم کننده که برای تامین مواد مغذی مو استفاده می‌شود و می‌تواند موهای آسیب دیده را ترمیم کند.

مراحل انجام تراپی مو با پروتئین

زمانی که به مرکز پروتئین تراپی مو در اصفهان مراجعه می‌کنید، ابتدا نوع موهای شما تشخیص داده شده و سپس از شامپوی مناسب برای آن استفاده می‌شود. پس از شستشو باید نم موها با استفاده از سشوار سرد گرفته شود و موها تقسیم بندی شوند تا بتوان مواد را به آن‌ها زد. در نهایت مواد مخصوص پروتئین تراپی مو اصفهان را با لایه‌ها زده و حدود ۵۰ دقیقه صبر می‌کنند. حال مواد از روی موها شسته شده و نرم کننده به آن زده می‌شود تا درخشندگی خود را مجددا به دست آورند.

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در اصفهان

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در اصفهان جایی است که در ابتدا نوع آسیب و موهای شما را شما را مشخص کرده و بهترین راه درمانی را با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد دهد. برای مثال ممکن است پروتئین تراپی مو برای شما جواب خوبی نداشته باشد و آسیب موهایتان را برطرف نکند؛ در نتیجه حتما نیاز است که قبل از شروع این کار، یک مشاوره حرفه ای دریافت کنید. بهترین پروتئین تراپی مو در اصفهان زمانی است که شما نتیجه دلخواه را از آن بگیرید و وضعیت موهایتان بهبود پیدا کند؛ پس حتما در انتخاب مرکز خدماتی وسواس به خرچ دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

جهت مشاوره و رزرو نوبت با ما تماس بگیرید

مراقبت‌های پس از پروتئین تراپی

  • تا ۴۸ ساعت پس از پروتئین تراپی مو اصفهان نباید موهای خود را ببندید یا شانه کنید.
  • تا حدود ۳ هفته بعد، از رنگ کردن موها خودداری کنید.
  • حداقل هفته ای یک یا دو بار از ماسک‌های مرطوب کننده مو استفاده کنید تا تعادل میان رطوبت و پروتئین مو حفظ شود.
  • هرگز موهای پروتئینه شده را در معرض حرارت قرار ندهید یا از محصولات ضد حرارت استفاده کنید.
  • حتما موهایتان را با استفاده از شامپوی مخصوص بدون سولفات بشویید و از چنگ زدن آن‌ها خودداری کنید.
  • سر خود را به طور کامل وارد آب استخر یا وان نکنید.
  • ورزش‌هایی را که تعریق زیادی به همراه دارند، انجام ندهید.

قیمت پروتئین تراپی مو در سالن اصفهان

قیمت پروتئین تراپی مو در سالن اصفهان بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود و برای هر شخص متفاوت است؛ زیرا در درجه اول بستگی به میزان آسیب واردشده به موها، بلندی و حجم آن‌ها دارد. از سوی دیگر با توجه به محل قرارگیری سالن یا میزان تخصص مرکز پروتئین تراپی مو در اصفهان، این قیمت تفاوت خواهد داشت. به همین دلیل ما در سالن زیبایی رها طحانی در ابتدا مشاوره ای برای شما ترتیب می‌دهیم که در طی آن نوع موها و نیاز‌های آن‌ها تعیین خواهد شد؛ پس از آن یک تخمین قیمت برای شما زده شده و فرایند پروتئین تراپی مو اصفهان شروع می‌شود.

پروتئین تراپی برای چه کسانی مفید است؟

همانطور که گفتیم این روش ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد و نیاز است که حتما مطمئن شوید پروتئین تراپی مو در اصفهان یک روش درمانی خوب برای شما است. گاهی اوقات برای شروع این شیوه درمانی، نیاز به کوتاهی مو وجود دارد تا جواب بهتری از آن بگیرید؛ در این صورت می‌توانید برای کوتاهی مو زنانه در اصفهان هم از خدمات سالن زیبایی رها طحانی استفاده کنید. اگر نشانه‌های زیر را در موهایتان می‌بینید، ممکن است که تراپی مو با پروتئین در اصفهان برای شما مفید باشد.

  • کم شدن ضخامت موها
  • ایجاد شکنندگی بر روی تارهای مو
  • زبر شدن بیش از حد موها
  • کم شدن انعطاف پذیری و حالت پذیری موها
  • خشکی بیش از حد موها با وجود استفاده از محصولات ترمیم کننده

مزایای پروتئین تراپی مو

مزایای پروتئین تراپی مو

  • تقویت ساختمان موها با جایگزین کردن مواد پروتئینی در ریشه‌های آسیب دیده
  • جلوگیری از وارد شدن آسیب به فولیکول موها با ایجاد مانعی از جنس پروتئین هیدرولیزشده
  • محکم کردن لایه کوتیکول و ریشه موها با استفاده از اسیدهای آمینه
  • ترمیم حالت ارتجاعی موها با استفاده از درمان‌های پروتئینی
  • جلوگیری از شکستن تارهای مو با استفاده از پر کردن شکاف‌های موجود در آن‌ها
  • بهبود ظاهر موها و افزایش تراکم آن‌ها به دلیل از بین بردن شکستگی‌ها و ترمیم تارهای آسیب دیده

عوارض پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو در اصفهان به خودی خود عوارضی برای شما ندارد؛ اما اگر با نوع موهای شما سازگاری نداشته یا بیش از حد استفاده شود، می‌تواند آسیب‌هایی را به دنبال داشته باشد. البته برخی افراد ممکن است حساسیت‌های تنفسی را در حین کار نشان دهند که در این صورت باید بلافاصله فرایند را متوقف کرد. پس حتما دقت کنید که مرکز پورتئین تراپی مو در اصفهان دارای تهویه مناسبی باشد و مطمئن شوید که این روش برای شما مناسب‌ترین گزینه است.

نشانه‌های نیاز به پروتئین تراپی مو در سالن اصفهان

یکی از اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده موها که به حفظ سلامت و شادابی آن‌ها کمک می‌کند، پروتئین است؛ نبود این ماده منجر به پوکی مو شده و باعث می‌شود که موها حالتی خشک و وز پیدا کنند. شما با دیدن نشانه‌هایی در موهای خود می‌توانید تشخیص دهید که آیا اصلا به پروتئین تراپی موها نیاز دارید یا نه؟ دقت داشته باشید که ممکن است تنها داشتن یک نشانه، برای تصمیم گیری در این مورد کافی نباشد؛ بنابراین قبل از اقدام، حتما با یک متخصص مشورت کنید. مهمترین نشانه‌های نیاز به پروتئین تراپی مو عبارتند از:
نشانه‌های نیاز به پروتئین تراپی مو

  • از بین رفتن حالت ارتجاعی موها: در صورتی که تارهای موی شما پس از کشیده شدن به حالت اولیه خود برنگردند، نیاز به درمان با پروتئین خواهید داشت.
  • وجود شکستگی زیاد در تارهای مو: اگر موهای شما به راحتی می‌شکنند و تارهای شکسته شده زیادی را در آن‌ها مشاهده می‌کنید، باید برای پروتئین تراپی اقدام نمایید.
  • افزایش ریزش موها: به طور معمول در هر روز ۱۰۰ تار مو دچار ریزش می‌شوند؛ اما اگر متوجه افزایش میزان ریزش موها شده‌اید، پروتئین تراپی می‌تواند به شما کمک کند.
  • سست شدن ریشه موها: سست شدن ریشه موها از نشانه‌های دیگر نیاز به پروتئین تراپی است که بیشتر در موهای لخت و صاف مشاهده می‌شود.

تمدید پروتئین تراپی

یکی از سوالات مهم در این زمینه این است که هر چند وقت یک بار نیاز به پروتئین تراپی وجود دارد و باید این فرایند را تمدید کرد؟ مدت زمان تمدید این فرایند بستگی به نوع مواد مصرفی دارد. در مواردی که مواد خیلی ملایم و در حد درمان‌های خانگی باشند، می‌توان آن‌ها را به صورت هفتگی یا حتی بیشتر استفاده کرد. اما اگر از مواد قوی‌تر استفاده شود، توصیه می‌شود که حداقل ۴ تا ۶ هفته بین جلسه‌های مختلف صبر کنید و در این میان، از مواد ملایم هم استفاده نکنید. بهتر است بهترین زمان برای تمدید انجام پروتئین تراپی توسط متخصص در سالن آرایشی مشخص شود. در مواردی هم ممکن است بسته به تشخیص متخصص، نیاز به بوتاکس مو در اصفهان پیدا کنید تا موهایتان با سرعت بیشتری ترمیم شوند.

نانو پروتئین تراپی چیست؟

یکی از متدهای جدیدی که برای پروتئین تراپی مو در سالن اصفهان انجام می‌شود، نانو پروتئین مو نام دارد که بهترین راه درمانی برای موهای دکلره شده و دارای سطح آسیب دیدگی زیاد به شمار می‌رود. در این تکنیک می‌توان با استفاده از مواد خاص، پیوندهای کلاژنی و پروتئینی مو را که در اثر رنگ یا دکلره از بین رفته اند، بازگردانی کرده و شکاف‌های ساقه مو را با استفاده از پروتئین‌های هیدرولیز شده ترمیم کرد. در نتیجه موها از حالت پف بیش از حد، خشکی و وز بودن خارج می‌شوند و شادابی خود را به دست می‌آورند.

درخواست خدمات از سالن زیبایی رها طحانی
دریافت خدمات از سالن زیبایی رها طحانی

سایر خدمات

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت