قیمت کراتینه و صافی مو در اصفهان

کراتینه مو در اصفهان یکی از خدمات پرطرفدار در بین افرادی است که می‌خواهند مو‌هایی نرم و خوش حالت داشته باشند. سالن زیبایی رها طحانی به عنوان بهترین مرکز صافی مو در اصفهان فعالیت داشته و با استفاده از مرغوبترین مواد در کنار مدرن‌ترین روش‌ها، مو‌هایی کاملا صاف و بدون آسیب را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای رزرو نوبت یا دریافت مشاوره در زمینه کراتین مو اصفهان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات کراتینه و صافی مو در اصفهان

تیم حرفه ای رها طحانی، بهترین انتخاب برای شما عزیزان در زمینه زیبایی و سلامت

جهت دریافت مشاوره تخصصی یا اخذ نوبت با ما در تماس باشید

نمونه کار صافی مو

رنگ و لایت و صافی مو
رنگ و لایت و صافی مو
بوتاکس مو
بوتاکس مو
کراتینه و صافی مو
کراتینه و صافی مو
کراتین موی بلوند
کراتین موی بلوند
قبل و بعد از کراتین مو
قبل و بعد از کراتین مو
کراتین تخصصی مو
کراتین تخصصی مو

کراتین مو چقدر طول می‌کشد؟

بسته به قد و حجم مو‌ها این کار ممکن است بین ۲ تا ۵ ساعت زمان نیاز داشته باشد.

بهترین کراتین کار اصفهان کیست؟

بهترین کراتین کار اصفهان کسی است که از مواد مرغوب برای مو‌های شما استفاده کرده و در این زمینه تخصص کافی داشته باشد تا بتواند مقدار مناسبی از مواد را بر روی مو‌ها قرار دهد.

آیا می‌توان مشاوره کراتین مو در اصفهان را از سالن رها طحانی درخواست کرد؟

بله. شما می‌توانید برای دریافت وقت مشاوره کراتینه مو در اصفهان و بررسی میزان آسیب دیدگی مو‌ها، با سالن ما تماس بگیرید.

کراتینه مو چیست؟

به طور طبیعی مو‌های ما حاوی ماده ای به نام کراتین هستند که لطافت و براقیت آن‌ها را حفظ می‌کند؛ اما به مرور زمان در اثر افزایش سن، رنگ کردن مو‌ها، استفاده مداوم از سشوار یا استفاده از شامپو‌های سولفات دار، مو‌ها کراتین خود را از دست می‌دهند و حالت خشک و وز پیدا می‌کنند. همچنین بسیاری از افرادی که مو‌های فر یا مجعد دارند، علاقه مند هستند که کراتینه و صافی مو در اصفهان را امتحان کنند. در چنین مواردی، متخصص با استفاده از مواد مخصوص، مو‌های شما را احیا می‌کند و حالت زیبای آن‌ها را برمی‌گرداند. البته باید دقت داشته باشید که صافی مو در این روش موقتی بوده و برای حفظ حالت و شادابی مو‌ها، باید به صورت صحیح از آن‌ها مراقبت کرد.

انواع کراتین مو در اصفهان

بر اساس هدفی که در کراتینه مو در اصفهان دنبال می‌شود، می‌توان این روش را به دو دسته طبقه بندی کرد:

کراتین مو در اصفهان

  • کراتینه مو با هدف درمان

همانطور که گفتیم امروزه بسیاری از افراد دارای مو‌های آسیب دیده، وز، خشک و زبر هستند؛ در چنین مواردی نیاز است که کراتینه مو اصفهان با هدف درمان انجام شود. بنابراین باید دقت کنید که حتما به سراغ بهترین کراتین کار اصفهان بروید تا با استفاده از ترکیب درست مواد بتواند آسیب‌های واردشده به مو‌های شما را به طور کامل برطرف کند.

  • کراتین مو با هدف صافی

نوع دیگری از کراتینه به عنوان صاف کننده شناخته می‌شود که در طی آن ترکیبات متفاوتی مورداستفاده قرار می‌گیرد و بر روی مو‌های فر هم قابل اجرا است. در این مورد هم حتما باید دقت کنید که به سراغ بهترین مرکز صافی مو در اصفهان بروید تا ضمن استفاده از مواد متناسب با مو‌های شما، کیفیت نتیجه به دست آمده را هم تضمین کند.

بهترین زمان برای کراتینه مو اصفهان

بهترین کراتین کار اصفهان به شما پیشنهاد می‌دهد که قبل از شدید شدن آسیب مو‌ها و از بین رفتن کامل حالت آن‌ها، حتما برای کراتینه مو در اصفهان مراجعه کنید. فرقی نمی‌کند که شما قبل از رنگ کردن مو‌ها این کار را انجام دهید یا کراتین مو را به پس از رنگ کردن موکول کنید؛ این موضوع کاملا سلیقه ای است. اما تجربه نشان داده که انجام کراتین مو در اصفهان قبل از رنگ کردن، باعث می‌شود که یک سد دفاعی بر روی مو‌ها ایجاد شود که آسیب‌های ناشی از رنگ کردن را به طور کامل دفع خواهد کرد.

بهترین مرکز صافی مو در اصفهان

بهترین مرکز صافی مو در اصفهان مرکزی است که خود را متعهد به استفاده از بهترین مواد و برترین برند‌ها کند تا مو‌های شما به خوبی احیا شده و حالت خود را حفظ کنند. به علاوه در این مراکز باید صندلی‌ها و تجهیزات فراهم کردن راحتی بیشتر وجود داشته باشند؛ زیرا کراتینه کردن مو یک فرایند بسیار طولانی است و نیاز است که شما حتما صندلی راحتی داشته باشید تا کمتر احساس خستگی کنید. سالن زیبایی رها طحانی به فراهم کردن امکان و تجهیزات به روز در کنار استفاده از بهترین برند‌ها در تلاش است تا بهترین نتیجه را از کراتین مو در اصفهان برای شما به ارمغان آورد. همچنین شما می‌توانید برای استفاده از خدمات بوتاکس مو در اصفهان با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره و رزرو نوبت با ما تماس بگیرید

روش‌های کراتین مو

بسته به آسیبی که به مو‌های شما وارد شده و هدفی که از کراتین مو در اصفهان دارید، روش‌های مختلفی برای انجام این کار استفاده می‌شوند که مهمترین آن‌ها عبارتند از:
روش‌های کراتین مو

  • کراتینه برزیلی برای از بین بردن موخوره و وزی مو‌ها که مناسب مو‌های فر و آسیب پذیر در برابر رطوبت است.
  • کراتین نرم که مناسب مو‌های فر و مجعد نیست و برای مو‌هایی با بافت نرم توصیه می‌شود.

دقت داشته باشید که بهترین مرکز صافی مو در اصفهان قبل از شروع به کار، مو‌های شما را بررسی کرده و بهترین روش کراتین مو اصفهان را بر اساس نیاز مشخص خواهد کرد.

مراقبت‌های بعد از کراتینه مو اصفهان

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از کراتینه مو در اصفهان به دست آورید، باید به دقت مراقبت‌های پس از کراتین را انجام دهید. مهمترین نکته در مراقبت از مو‌ها پس از کراتینه و صافی این است که تا سه روز نباید آن‌ها را با کش مو ببندید یا بشویید. علاوه بر این پس از کراتین مو اصفهان حتما باید یک شامپوی مخصوص خریداری کنید که سدیم کلرید، سولفات یا نرم کننده در خود ندارد. علاوه بر این بهترین کراتین کار اصفهان بر اساس ساختار مو‌های شما توصیه‌های مراقبتی دیگری را هم ارائه می‌دهد که حتما باید برای رسیدن به بهترین نتیجه آن‌ها را رعایت کنید.
۵ مزیت کراتین مو

مزایا کراتینه مو

  • بهبود حالت مو‌ها و از بین بردن وزی آن‌ها
  • کمک به حفظ رطوبت مو‌ها و جلوگیری از خشک شدن آن‌ها
  • بهبود کیفیت ساختار مو‌ها در قسمت‌های مختلف
  • از بین بردن گره‌های موجود در مو
  • نداشتن آسیب‌های جانبی برای مو در صورت مراقبت صحیح

ماندگاری کراتین مو چقدر است؟

یکی از سوالاتی که معمولا از کراتین کار اصفهان پرسیده می‌شود، این است که ماندگاری کراتینه مو چقدر است؟ باید بدانید که این موضوع به طور مستقیم به نوع مواد و جنس موها بستگی دارد و نمی‌توان به طور دقیق زمان ماندگاری این روش را تخمین زد. با این حال تجربه ما در سالن تخصصی کراتین مو در اصفهان نشان می‌دهد که نتایج حاصل از این روش تا حدود ۶ ماه بر روی موها ماندگار هستند؛ البته به شرطی که بتوانید موهای خود را به طور دقیق نگهداری کنید، ممکن است این زمان افزایش پیدا کند. مهمترین عواملی که بر روی ماندگاری کراتینه مو تاثیرگذار هستند، عبارتند از:

  • جنس موها: کراتین مو بر روی موهای فر دوام کمتری دارد و برای موهای ضخیم مناسب است.
  • میزان سلامت موها: هرچه میزان آسیب واردشده به موها کمتر باشد، ماندگاری آن بیشتر است.
  • روش کراتینه مو: هرچه دمای اتوی مو بیشتر باشد، ماندگاری کراتین بیشتر است.
  • مواد کراتین: این مواد دارای درصد‌های صافی مختلفی هستند و ماندگاری متفاوتی دارند.

مواد مناسب کراتین مو

با توجه به نوع موهای شما، کراتین کار اصفهان از مواد مختلفی استفاده می‌کند که هریک از آن‌ها دارای درصد ماندگاری و صافی متفاوتی هستند. بهترین مواد برای کراتینه موها باید ماندگاری بالایی داشته و با انواع مو سازگار شوند؛ همچنین این مواد باید علاوه بر خاصیت احیاکنندگی، نرم کننده هم باشند و در اثر حرارت، تاثیر منفی بر روی موها نگذارند. از جمله بهترین مواد برای کراتینه مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مواد مناسب کراتین مو

  • نانو کراتین هونما قهوه تلخ که یک محلول سه مرحله ای است و برای موهای رنگ شده مناسب است.
  • نانو کراتین قهوه سبز که یک محصول تک مرحله ای است و حدود ۱۲ ماه ماندگاری دارد.
  • نانو کراتین پروتئین فلوراکتیو قهوه ای که برای بازسازی فیبر مو به کار می‌رود و تک مرحله ای است.
  • نانو کراتین گلد حاوی عسل مجستیک که با انواع موها سارگاری دارد و بر روی موهای فر قابل استفاده است.

مقایسه کراتینه مو با سایر روش‌های صاف کردن موها

یکی از روش‌های رایج برای صاف کردن مو در اصفهان، استفاده از ریباندینگ است که به صافی ژاپنی هم شهرت دارد. شباهت زیاد این روش با کراتینه کردن موها باعث شده که خیلی از افراد در دوراهی قرار بگیرند و ندانند که کدام روش بهتر است؟ تجربه ما در مرکز تخصصی کراتین مو در اصفهان نشان می‌دهد که کراتین برای کسانی که برای اولین بار قصد صاف کردن موها را دارند، بهتر است. زیرا صافی ژاپنی بسیار عمیق‌تر از کراتین بوده و از مواد شیمیایی بسیار قوی در آن استفاده می‌شود. همچنین گفته شده که ریباندینگ اصلا برای موهای دکلره شده یا دارای آسیب زیاد مناسب نیست و ممکن است باعث ریزش موها شود. در صورتی که قصد استفاده از روش صاف کردن ژاپنی را دارید، توصیه می‌شود ابتدا پروتئین تراپی در سالن اصفهان را انجام دهید تا موهایتان احیا شوند.

عوامل موثر بر قیمت کراتین مو در اصفهان

قیمت کراتین مو در اصفهان بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها قد و حجم مو‌ها است؛ هرچه مو‌های بلندتری و پرحجم‌تری داشته باشید، قیمت کراتینه مو در اصفهان هم بالاتر خواهد رفت. علاوه بر این، برند و نوع مواد استفاده شده در فرایند کراتین مو هم بر روی قیمت آن اثر می‌گذارند؛ بدون شک موادی که کیفیت بالاتری داشته باشند، با قیمت بالاتری هم عرضه می‌شوند.

درخواست خدمات از سالن زیبایی رها طحانی
دریافت خدمات از سالن زیبایی رها طحانی

سایر خدمات

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت