علت فر شدن ابرو ها بعد از لیفت

علت فر شدن ابروها بعد از لیفت

ابروها را می‌توانیم به عنوان یکی از موثرترین بخش‌های صورت بدانیم که در زیبایی چهره اثرگذاری فوق العاده بالایی دارند. اغلب بانوان به دنبال روش‌های کاربردی و مفیدی هستند تا بتوانند ابروهای زیبا و مرتبی داشته باشند. یکی از بهترین روش‌هایی که برای حالت دادن ابرو استفاده می‌شود، لیفت ابرو است. با استفاده از این روش می‌توانید ابروهای مرتب، متقارن و زیبا داشته باشید. یکی از عوارضی که بعد از لیفت شدن ابروها برای آن‌ها پیش می‌آید، فر شدن ابرو است. در ادامه با رها طحانی همراه باشید تا بیشتر با علت فر شدن ابرو بعد از لیفت آشنا شویم.

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو، یک تکنیک جدید برای داشتن ابروهای پر و مرتب شده است؛ در این روش با استفاده از مواد مخصوص و راهکارهای مفید، به ابروها حالت داده می‌شود تا در بهترین موقعیت خود قرار بگیرند. در لیفت، ابروها حالت پهن و کشیده به خود می‌گیرند؛ این روش از طریق مواد گذاری بر روی ابرو انجام شده و یک روش نیمه دائمی محسوب می‌شود.

لیفت ابرو چیست؟

ابروهای لیفت شده حدود ۶ تا ۸ هفته ماندگاری دارند؛ اما مهم‌ترین نکته در مدت زمان ماندگاری، نحوه نگهداری از این ابروهاست. برای اطلاع از قیمت لیفت ابرو در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

عوارض لیفت ابرو

به صورت کلی تمام اقدامات زیبایی و روش‌های موجود که مورد استفاده قرار می‌گیرند، در کنار مزایای متعدد معمولا عوارضی هم دارند. برای مثال در لیفت ابرو ممکن است ابروهای شما دچار ریزش شوند یا پوستتان حساس شود. یکی دیگر از عوارض لیفت ابرو که باعث شده برخی از افراد اقدام به استفاده از این روش نکنند، فر شدن ابرو است. فر شدن ابرو به دلایل مختلفی ممکن است ایجاد شود که در این بخش به چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم.

دلایل فر شدن ابرو بعد از لیفت چیست؟

دلایل مختلفی وجود دارند که می‌توانند باعث فر شدن ابروها بعد از لیفت شوند. لازم به ذکر است که این حالت بعد از تمام شدن اثر لیفت رخ می‌دهد. در واقع در مدت زمانی که اثرات لیفت ابرو و مواد آن بر روی ابروهای شما وجود دارند، ابروها کاملا صاف و یکدست با ظاهری مرتب و منظم هستند. بعد از اینکه اثرات این حالت از بین برود، ممکن است ابروها فر شده و حالت صاف خود را از دست بدهند. در این بخش چند نمونه از دلایلی که باعث بروز این حالت می‌شوند را معرفی کرده و مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دلایل فر شدن ابرو بعد از لیفت چیست؟

 

استفاده از مواد نامرغوب

مواد مورد نیاز برای لیفت ابرو، در انواع مختلف و از برندهای گوناگون در بازار وجود دارند. تمام موادی که استفاده می‌شوند باید دارای سطح کیفیت بالایی باشند تا هیچ عارضه‌ای برای ابروهای شما ایجاد نکنند. در صورتی که از متریال نامرغوب استفاده شود، ممکن است اثرات غیرقابل جبرانی برای ابروها به وجود آید که از میان آن‌ها می‌توانیم به سوختگی ابرو اشاره کنیم. فر شدگی ابرو بعد از لیفت هم می‌تواند ناشی از استفاده از مواد نامرغوب باشد.

عدم مهارت کافی آرایشگر

شخصی که لیفت ابرو را برای شما انجام می‌دهد، باید مهارت بالایی داشته باشد و بتواند به بهترین نحو ممکن از این مواد استفاده کند. مواد مصرفی در لیفت ابرو در آرایشگاه، از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ از این رو هرگونه بی‌احتیاطی می‌تواند آسیب‌های مختلفی را به دنبال داشته باشد. از آسیب‌های واردشده می‌توانیم به سوختگی ابروها، فر شدن آن‌ها و … اشاره کنیم.

عدم نگهداری اصولی

برای اینکه بتوانید ابروهای خود را بدون آسیب و در سلامت کامل لیفت کنید، باید به نکات مربوط به نگهداری بعد از لیفت توجه ویژه‌ای داشته باشید. اصول نگهداری از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به صورت کاملا مستقیم با سلامت ابروها ارتباط دارند. مهمترین اصول نگهداری از ابروها بعد از لیفت عبارتند از:

اصلاح طرز خوابیدن

اصلاح طرز خوابیدن برای مراقبت از لیف ابروها

یکی دیگر از موارد آسیب زا بر روی ابروهای لیفت شده، فشارهای فیزیکی است. در اغلب مواقع این فشارهای فیزیکی به دلیل خوابیدن نامناسب به ابرو وارد می‌شوند. از این رو توصیه می‌کنیم در دو شب ابتدایی بعد از لیفت ابرو، به پشت بخوابید تا ابروها هیچ تماسی با بالشت یا پتو نداشته باشند.

عدم خیس کردن ابرو ها

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، عدم خیس کردن ابروها در ۲۴ ساعت اولیه است. در روند لیفت ابرو، با استفاده از مواد شیمیایی مخصوصی، به ابروها حالت داده می‌شود. بدیهی است که خیس کردن ابروها باعث می‌شود که اثرگذاری این مواد به صورت کامل از بین بروند. با از بین رفتن این مواد، ماندگاری لیفت ابرو نیز از بین رفته و در برخی از مواقع ممکن است آسیب‌هایی را نیز به دنبال داشته باشد.

عدم استفاده از محصولات آرایشی و لایه بردار

عدم استفاده از محصولات آرایشی و لایه بردار برای مراقبت از لیفت ابرو

توصیه می‌کنیم تا زمانی که مواد لیفت بر روی ابروهای شما کاملا ثابت نشده‌اند، آرایش کردن را کنار گذاشته و از این محصولات استفاده نکنید. پوست بعد از لیفت ابرو حساس شده و نیاز به زمان دارد تا به وضعیت قبلی خود بازگردد. همچنین از آنجایی که تمیز کردن مواد آرایشی و لایه بردار از روی پوست نیاز به آب دارد، توصیه می‌کنیم به مدت چند روز از این محصولات استفاده نکنید.

دست نزدن به ابرو ها

اگر شما هم عادت دارید که به صورت ناخودآگاه در طول روز ابروهای خود را لمس می‌کنید، باید این کار را بعد از لیفت ابرو به صورت کامل کنار بگذارید. لازم است به ابروها فرصت بدهید تا مواد بر روی آن‌ها کاملا فیکس شده تا حالت مطلوب خود را به دست آورند. لازم به ذکر است که دست می‌تواند آلودگی‌های مختلفی را به ابرو منتقل کرده و به آن‌ها آسیب برساند.

سخن پایانی

لیفت ابرو را می‌توانیم به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای داشتن ابروهای یکدست و خوش حالت بدانیم که شما می‌توانید از آن بهره ببرید. در برخی از مواقع به دلایل مختلف ممکن است ابروها در این فرایند آسیب دیده و یا حالت فر شدگی به خود بگیرند. در بخش‌های قبلی به صورت کامل به بررسی آسیب‌های لیفت و دلایل آن‌ها پرداختیم. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات لیفت و لمینت ابرو با بهترین کیفیت و دیگر خدمات آرایشی در اصفهان، با ما در سالن زیبایی رها طحانی تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا فر شدن ابروها پس از لیفت، برای همه افراد اتفاق می‌افتد؟

خیر. در صورتی که مراقبت‌های پس از لیفت را به درستی انجام دهید، این مشکل برایتان پیش نمی‌آید.

از چه مواد طبیعی برای برطرف کردن فرشدگی ابروها پس از لیفت می‌توان استفاده کرد؟

شما می‌توانید از روغن‌هایی مانند زیتون، کرچک و نارگیل استفاده کنید.

جهت بهتر شدن کیفیت مقالات سایت رها طحانی لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید

3.7/5 - (4 امتیاز)

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت