لیفت ابرو بدون چسب چیست؟

لیفت ابرو بدون چسب

امروزه، لیفت ابرو به یکی از ترندهای زیبایی تبدیل شده که طرفداران زیادی هم دارد. این راهکار بیشتر برای افرادی با ابروهای بی‌حالت و نامرتب مناسب است که از استفاده روزانه ژل ابرو برای منظم کردن این تارهای سرکش خسته شده‌اند و دوست دارند به ابروهای خود یک حالت زیبا با جهت ثابت بدهند. لیفت ابرو در روش‌های مختلفی توسط افراد در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. یکی از این روش‌ها لیفت ابرو بدون چسب است که تصمیم داریم در این مقاله از سالن زیبایی رها طحانی به آن بپردازیم.

نحوه لیفت ابرو بدون چسب

لیفت ابرو بدون چسب در واقع همان لیفت است که در آن به تارهای ابرو بدون استفاده از چسب، حالت داده شده و با ثابت نگه داشتن آن‌ها در یک جهت، چهره افراد را بیشتر از هر زمان دیگری مرتب نشان می‌دهد. در این ترفند پرطرفدار به جای استفاده از چسب برای حالت دادن بهتر موهای ابرو، از مواد شیمیایی خاصی استفاده می‌شود که ضرری برای تارهای ابرو ندارند و می‌توانند آنها را پرپشت‌تر نشان دهند. برای اطلاع از قیمت لیفت ابرو در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

مراحل انجام لیفت ابرو بدون چسب

لیفت ابرو بدون چسب معمولا در سالن‌های زیبایی تخصصی انجام می‌شود و مراحل زیر را به دنبال دارد:

۱- مشاوره در رابطه با نحوه انجام لیفت ابرو

اولین مرحله برای شروع لیفت ابرو، چه با چسب و چه بدون چسب، مشورت کردن با افراد متخصص در این زمینه است. در واقع توضیح دادن نحوه عملکرد این ترفند زیبایی به مشتری برای از بین بردن تصورات نادرست، امری ضروری است.

مشاوره در رابطه با نحوه انجام لیفت ابرو

 

برای مثال یکی از متداول‌ترین سوالات مشتری‌ها در این زمینه این است که لیفت ابرو تا چه مدت بعد ماندگاری دارد؟ در جواب باید بگوییم که مدت ماندگاری به عوامل متعددی بستگی دارد مثل:

  • جهت رشد تارها چقدر تغییر کرده است؟ چراکه هر چه تغییر بیشتر باشد، نتایج لیفت نیز سریع‌تر شروع به محو شدن می‌کنند.
  • آیا مشتری ابروهای پرپشتی دارد؟ در واقع ابرو پرپشت بیشتر به معنای ماندگاری طولانی‌تر نتیجه است؛ زیرا ریزش تک موها کمتر توجهات را به خود جلب می‌کند.
  • مراقبت در منزل نیز از عوامل مهم به شمار می‌آید؛ زیرا زمانی که مشتریان ابروهای خود را تغذیه کرده و با ژل حالت دهنده ابرو آن‌ها را کنترل کنند، لیفت ابرو ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

فراموش نکنید که باید حتما در مورد مراقبت از ابروها در منزل، با مراجعین صحبت شود؛ چون این مراقبت‌ها می‌توانند نقش مهمی در ماندگاری نتیجه لیفت داشته باشند.

۲- انتخاب شکل و حالت ابرو

در مرحله بعدی باید با توجه به خصوصیات چهره فرد و این که چه مدل ابرویی بیشتر به صورت او می‌آید، شکل و حالت ابرو از پیش تعیین شود تا کار بر این اساس و با هدف افزایش زیبایی صورت پیش برود. در این مرحله معمولا با استفاده از مداد، چهارچوب و قاب ابرو مشخص خواهد شد یا اینکه آرایشگر با توجه به حالت چهره افراد، مدل‌های مختلف را به آنها نشان می‌دهد تا بهترین گزینه انتخاب شود.

انتخاب شکل و حالت ابرو، و تمیز کردن ابروها

۳- تمیز کردن ابروها

در مرحله بعدی از لیفت ابرو بدون چسب باید ابروها را کاملا تمیز کرد و مطمئن شد هیچ‌گونه آرایش، روغن طبیعی و غیره بر روی آن‌ها باقی نمانده است. برای این کار بهتر است از یک پاک‌کننده با ph متعادل یا خنثی استفاده کنید تا به پوست و تارهای ابرو آسیبی وارد نشود.

۴- استفاده از محلول مخصوص

در روش لیفت ابرو با چسب، در این مرحله از چسب برای ثابت ماندن ابروها استفاده می‌شود؛ اما چون ما قصد استفاده از چسب را نداریم، به جای آن از محلول‌های ویژه‌ای برای ثابت نگه داشتن ابروها و لیفت استفاده می‌کنیم. با وجود این محلول، فرم دادن به ابروها بدون استفاده از چسب دیگر کار چندان سختی به نظر نمی‌آید و می‌توانید به راحتی به فرم دلخواه خود دست پیدا کنید.

استفاده از محلول مخصوص و پوشاندن ابروها با مواد لیفت‌کننده

۵- پوشاندن ابروها با مواد لیفت‌کننده

در مرحله بعد، مواد لیفت کننده بر روی ابروها گذاشته می‌شوند. توجه داشته باشید که این مرحله حساس‌ترین قسمت کار است و شما باید به اندازه لازم از مواد لیفت کننده استفاده کنید تا تمام موهای ابرو با مواد پوشانده شوند. دقت کنید که به هیچ وجه نباید هنگام استفاده از این مواد آن‌ها را به شدت روی پوست فشار داد؛ چراکه در واقع کار محصول باز کردن کوتیکول تارهای ابرو است، نه کوتیکول‌های پوستی‌!

۶- شانه زدن تارهای ابرو

بعد از انجام مرحله مواد گذاری بهتر است تارهای ابرو را با یک برس مخصوص در جهت دلخواه شانه زد تا حالت آن‌ها مشخص شود.

شانه زدن تارهای ابرو و استفاده از مواد فیکس کننده

۷- استفاده از مواد فیکس کننده

در این قسمت پس از پاک کردن ابروها از موادی که در مراحل قبل از آن‌ها استفاده کردیم، برای ثابت ماندن حالت جدید تارهای ابرو باید مجددا آن را با مواد فیکس کننده بپوشانیم. پس از قرار دادن این مواد بهتر است ابروها با نایلون پلاستیکی پوشانده شوند تا تاثیرگذاری مواد فیکس کننده بیشتر شود. پس از گذشت ۱۵ دقیقه می‌توانید ابروها را مجددا از این مواد نیز پاک کنید.

پس از انجام تمامی این مراحل در نهایت شما بدون استفاده از چسب یک ابروی لیفت شده با ظاهری طبیعی و زیبا خواهید داشت که احتمالا تا چندین هفته بدون هیچ تغییری به همین شکل باقی می‌ماند.

مزایای لیفت ابرو بدون چسب

اگر در رابطه با لیفت ابرو از متخصصین زیبایی بپرسید حتما به شما روش بدون چسب را پیشنهاد می‌دهند. در لیفت ابرو بدون چسب هیچ نوع ناراحتی یا تحریک پوستی مانند جوش برای افراد رخ نخواهد داد. به علاوه زمانی که برای ابروهای خود از چسب استفاده نمی‌کنید، تارها ظاهری نرم‌تر و طبیعی‌تر دارند که لیفت ابرو را جذاب‌تر نشان می‌دهد.

سخن پایانی

روش لیفت ابرو بدون چسب در حقیقت تاثیرگذارترین راهکار زیبایی برای بهتر شدن ظاهر و فرم ابروهاست. شما می‌توانید بدون داشتن هیچ‌گونه نگرانی از نظر خطرات احتمالی از این روش استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن به ابروهایی مرتب و جذاب دست پیدا کنید. سالن زیبایی رها طحانی به طور تخصصی خدمات لیفت و لمنیت مژه و ابرو را با استفاده از مرغوب‌ترین مواد به شما ارائه می‌دهد.

سوالات متداول

آیا چسب برای لیفت ابرو لازم است؟

خیر. لیفت ابرو بدون چسب، احتمال هرگونه تحریک و ناراحتی برای پوست را از بین برده و باعث می‌شود ابروها همراه با انعطاف‌پذیری بیشتر ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند.

آیا بعد از انجام لیفت ابرو بدون چسب فرد به مراقبت نیاز دارد؟

بله. برای ماندگاری هرچه بیشتر نتایج لیفت ابرو بهتر است افراد تا چند روز مراقبت‌های خاصی مثل عدم شستن صورت با آب و استفاده از مواد آرایشی را انجام دهند.

جهت بهتر شدن کیفیت مقالات سایت رها طحانی لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید

5/5 - (1 امتیاز)

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت