بهترین روش صافی و احیای موها

بهترین روش صافی و احیای موها

از آنجایی که موها در ظاهر یک فرد همیشه جلب‌توجه می‌کنند، عده‌ی زیادی به دنبال احیا یا صاف کردن آن‌ها هستند. اما در برخی موارد، استفاده از روش‌های غیر استاندارد باعث وارد شدن آسیب بیشتری به موها شده است؛ به همین دلیل نیاز است که بهترین روش‌های احیا و صافی مو را بشناسید و این کار را نزد یک متخصص انجام دهید. در همین راستا ما تصمیم داریم در این مقاله داریم بهترین روش احیا و صافی مو را برای شما توضیح دهیم تا با اطمینان بیشتری به دنبال احیا موهای خود باشید.

انواع روش‌ها برای احیا و صافی مو

امروزه با افزایش اطلاعات عمومی مردم درباره اهمیت توجه به سلامت پوست و مو و پیشرفت علم، روش‌های مختلفی برای ترمیم آسیب‌های واردشده به مو، به وجود آمده‌اند که شهرت بسیاری هم دارند. تعدادی از بهترین روش‌هایی که برای احیا و صافی مو در مراکز زیبایی و سالن‌های آرایشی ارائه می‌شوند عبارت‌اند از:

کراتین تراپی؛ مشهورترین روش صافی و احیا موها

کراتین تراپی در سال‌های اخیر به عنوان ایمن‌ترین روش احیا و صافی مو معرفی شده است؛ زیرا موی سر، از پروتئین کراتین ساخته شده و در این روش، این پروتئین بازسازی می‌شود. در طی کراتین تراپی که با نام صاف کردن موی برزیلی نیز شناخته می‌شود، یک لایه کراتینه به ساقه موها اضافه می‌شود. سپس محلول کراتین بر روی موها گذاشته و از یک اتوی صاف کننده با دمای ۴۵۰ درجه برای چسباندن آن به تارهای مو استفاده می‌شود.

کراتین تراپی؛ مشهورترین روش صافی و احیا موها

در نتیجه مواد مغذی دوباره آن‌ها را پر کرده و با ایجاد یک سد رطوبتی، موخوره را کاهش می‌دهند. این درمان بسته به قد و جنس مو می‌تواند بین ۱ تا ۴ ساعت طول بکشد. بهترین ویژگی درمان کراتین این است که به کمک آن مو به تدریج ساختار اولیه خود را به دست آورده و درمان را می‌توان بدون داشتن نگرانی در مورد آسیب رسیدن به مو انجام داد. نتیجه کراتین تراپی تا شش ماه ماندگاری خواهد داشت؛ به خصوص اگر از شامپوها و نرم‌کننده‌های بدون سولفات حاوی کراتین استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت کراتینه مو در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

پروتئین تراپی، بهترین روش احیای موهای آسیب دیده

پروتئین تراپی به عنوان بهترین روش صافی و احیا مو، روشی است که می‌توان به کمک آن تمام پروتئین‌های لازم برای مو را تأمین کرد تا بتوانیم دوباره موهای سالم و با طراوت قبلی خود را به دست آوریم. در این روش محصولات حاوی آمینو اسید بر روی موها قرار گرفته و با اتوکشی جذب موها خواهند شد تا تولید پروتئین کراتین را تقویت و به صورت کلی این پروتئین را ترمیم کنند.

پروتئین تراپی، بهترین روش احیای موهای آسیب دیده

در آخر شما با کمک پروتئین تراپی موهایی نرم، ابریشمی و بدون موخوره خواهید داشت. نتایج این روش هم معمولا بین ۶ ماه تا یک سال دوام خواهند داشت و زمان مورد نیاز برای انجام آن بسته به حجم و قد موهای شما متفاوت است. برای اطلاع از قیمت پروتئین تراپی در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

ویتامینه مو، راهی برای احیای مو بدون صاف کردن

یکی از روش‌های احیا مو که تأثیر کمتری در صافی دارد، ویتامینه کردن مو است. شما می‌توانید ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد یا تقویت ساقه موها را از طریق روش‌های مختلفی به موها برسانید که یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها ویتامینه‌‌‌ تراپی است.

ویتامینه مو، راهی برای احیای مو بدون صاف کردن

این روش، سبب تغذیه موها از راه رگ‌‌های خونی‌ می‌شود. در محصولات مورد استفاده در این تکنیک از انواع ویتامین‌ها مثل ویتامین‌های گروه B، E، بیوتین و… استفاده شده تا آسیب‌های ظاهری مو را برطرف نمایند.

بوتاکس مو، راهی برای صافی و پرپشت کردن موها

بوتاکس مو را نیز می‌توان به خاطر مزیت‌هایی مانند نرم‌کنندگی، تقویت و ترمیم موها به عنوان بهترین روش احیا و صافی مو در نظر گرفت. این روش بیشتر از صافی مو بر روی احیای بافت آن تمرکز دارد و یک روش درمانی محسوب می‌شود.

بوتاکس مو، راهی برای صافی و پرپشت کردن موها

بوتاکس مو به دلیل استفاده از مواد کلاژن دار، ویتامین‌های مختلف و روغن‌های کمیاب باعث پرپشت شدن موها شده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند.

مقایسه روش های مختلف صافی و احیا مو

همانطور که گفتیم روش‎‌های مختلفی برای احیا و صافی موها وجود دارند؛ اما شما باید بسته به حجم، قد یا نوع موهایتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. در جدول زیر، مزایا و معایب هریک از این روش‌ها را بیان کرده ایم تا ساده‌تر بتوانید در این مورد تصمیم بگیرید.

روش احیا مو مزایا معایب توضیحات
کراتینه شلاقی کردن مو، نرم و درخشان شدن موها، عدم احتیاج به مراقبت زیاد هزینه زیاد، ماندگاری متوسط، دارای محدودیت برای خانم‌های باردار و افراد حساس به مواد فرمالدهید بیشتر از احیا برای صافی و مرتب کردن موها استفاده می‌شود.
پروتئین تراپی تقویت و ترمیم فولیکول‌های مو و کمک به رشد آن، رطوبت رسانی، جلوگیری از وارد شدن هرگونه آسیب به موها ماندگاری کم، قدرت صافی پایین بیشتر از صافی در احیا مو نقش دارد
ویتامینه مو کمک به رشد مو و جلوگیری از ریزش، براق کردن موها، جلوگیری از موخوره و خشکی مو دوام کم، عدم تناسب با همه انواع مو، تأثیر کم در لخت کردن موها در مقایسه با تقویت مو، قدرت صافی محدودتری دارد.
بوتاکس مو از بین بردن وزی مو، عدم استفاده از مواد فرمالدهید دار، براق کردن موها هزینه زیاد، نیاز به توجه و مراقبت، ماندگاری کم این روش نیز مانند دو تکنیک قبلی قدرت صافی کمی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله توضیح دادیم که بهترین روش برای احیا و صافی مو چیست و مزایا و معایب روش‌های مختلف را بررسی کردیم. ما در سالن زیبایی رها طحانی انواع روش‌ها را برای شما اجرا کرده و در تلاشیم تا با استفاده از بهترین متریال، بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاوریم. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این کارها یا دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

آیا استفاده از بهترین روش احیا و صافی مو باعث ریزش آن می‌شود؟

اگر محصولات اورجینال را توسط فردی متخصص به صورت صحیح به موهای خود برسانید مطمئن باشید که هیچ‌گونه ریزشی را تجربه نخواهید کرد.

چرب تر شدن کف سر پس از انجام روش‌های احیا و صافی مو کف حقیقت دارد؟

بله، در این روش‌ها به علت احیا ساقه مو چربی زودتر به کف سر می‌رسد؛ به همین دلیل توصیه می‌شود از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید.

جهت بهتر شدن کیفیت مقالات سایت رها طحانی لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید

5/5 - (1 امتیاز)

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =

فرم ثبت درخواست رزرو نوبت

برای مشاوره با شماره 09131057961 تماس بگیرید.

برای رزرو نوبت لطفا نوع خدمات مد نظر را انتخاب کنید و نام و شماره خود را وارد کنید تا برای هماهنگی برای روز و ساعت، با شما تماس گرفته شود.

رزرو نوبت